16 April El Clasico Real Madrid - Barcelona!!

Samir 15 apr 2011

1. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    Morgen is het dan zo ver!

Real Madrid - Barcelona

Dit keer krijgt Barcelona zeker klappen terug van real!

ik verwacht 3-1 voor real, wat verwachten jullie??

2. Samir

10.608
    117
    0
    Ik lees net dat de octopus iniesta ook voorspeld heeft dat Real madrid gaat winnen!
    je bent mijn liefste octopus!

3. Vroeger vondt ik Barca Te Geak, maar nu zijn ze voor my uit de mode dus ben ik nu voor Real madrid.

4. Samir

10.608
    117
    0
    oefff dat was een spannende wedstrijd! 1-1 is het geworden grrrr!

messi en ronaldo allebei gescoord vanuit de stip! De slechtste speler bij Real was Benzema, die is later in de wedstrijd ook verdwenen. Di maria bakte er ook niks van! Complimenten voor ronaldo, pepe en ozil!

[video=youtube;cMxGtA9oXQU]http://www.youtube.com/watch?v=cMxGtA9oXQU[/video]

5. Samir

10.608
    117
    0
    De thuisploeg kwam in de 82e minuut met tien man op gelijke hoogte. International Ibrahim Afellay (ex-PSV) maakte het heetgebakerde topduel als invaller bij Barcelona vanaf de 67e minuut mee.
    Het verschil op de ranglijst tussen de twee rivalen bleef acht punten, met nog zes competitiewedstrijden te spelen. De komende twee weken staat 'El Clasico' nog drie keer op het programma: woensdag is de bekerfinale waarna nog twee duels volgen in de halve finales van de Champions League.

Nervositeit
    De eerste klassieker van het vierluik, ook wel de World Series van het voetbal genoemd, kon de torenhoge verwachtingen niet waarmaken. Beide ploegen maakten een grimmige en ook nerveuze indruk. Van een zorgvuldige aanvalsopbouw was geen sprake.

Vlak voor de rust kreeg zowel Real als Barcelona een prima kans. Lionel Messi stuitte eerst in de korte hoek op doelman Iker Casillas. Daarna haalde Adriano een kopbal van Cristiano Ronaldo van de doellijn.

Geen Özil
    Opvallend was dat Real Madrid zonder spelmaker Mesut Özil aantrad. De Duitse middenvelder moest om tactische redenen op de bank beginnen. Mourinho wilde wat meer defensieve zekerheid inbouwen. In de 57e minuut kwam Özil alsnog het veld in, voor Karim Benzema. Maar toen was het 'kwaad' al geschied.
    Vijf minuten eerder had Lionel Messi zijn ploeg op voorsprong gezet met zijn 49e doelpunt in zijn 47e wedstrijd voor Barcelona dit seizoen. Dat deed hij uit een strafschop, nadat Raul Albiol aanvaller David Villa opzichtig had neergelegd.

Achterstand
    De verdediger van Real Madrid kreeg voor zijn overtreding, na eerst nog hands te hebben gemaakt, de rode kaart. De penalty van Messi was niet best ingeschoten, maar telde wel, 0-1. Twee minuten eerder had Ronaldo uit een vrije trap nog hard en onhoudbaar op de paal geschoten.

Met tien man was het voor Real Madrid vrijwel onmogelijk om de achterstand nog te repareren. Na ruim een uur schoot Xavi namens Barcelona op de lat. Ondanks de numerieke minderheid perste de thuisploeg er nog een slotoffensief uit. Na een overtreding van Dani Alves op Marcelo mocht Ronaldo van elf meter raak schieten, 1-1. Afellay viel vlak voor tijd nog op met een vliegend schot dat over het Real-doel verdween

6. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik was in de avond helemaal gestressed, en stuurde me neefjes de kamer uit, omdat ze barcelona tenues aanhadden getrokken. Grrr! Hele familie was voor barcelona, behalve ik en me broer. Madrid for life!
    Volgende keer krijgen die s7ab barca isekieren!

7. Samir

10.608
    117
    0
    hahaha amazighchick woensdag gaan ze weer tegen elkaar.. voor de spaanse beker oeh lalaaaa

8. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik zeg wallah, als me neven weer barcelona tenues aantrekken, trek ik die van real madrid aan!
    InshaAllaaaaaaah, ik hoop dat madrid gaat winnen! Nog twee dagen!

9. ik ga populair worden

Deel Deze Pagina