Barcalonaaaaaaaaaaa

Tetouzient_Alhoceima 3 mei 2011

1. Barcalona had alleen maar de bal bezit en ik vond het best wel grappig al die gele kaarten die er werden uitgedeeld:)

2. barcaaaaaaaaaaaaaaaa 1-1 hahaha en ik vond het grappig dat er een gekke gast van publiek op veld aan kwam rennen

1 person likes this.
  3. yoeehoeeeeeeeeeeeeeeeeee..!!!

4. hahah ow dat had ik niet gezien

5. hahahha jaa die gele kaarten leken er gwn uit te vloeien .. die scheids had er zin in hahaha en uhmm wat grappig was toen messi getackeld werd door marcelo haha toen gleden ze beide op dat natte gras .. heerlijk gevuul..

6. hahahaha ja indd die man die daar ff kwam rennen .. beetje sfeer maken :p mocht wel langer duren hahahah :p

7. hahah ja messi maskiennn

8. hahahahaha

9. hahahahaha

10. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Nanam shem 'd mousiba.

11. AC tegen mij?

12. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Nee tegen die mousiba. Jij bent mijn schatje.

13. haah! grap van de dag zeker :p hahahaha was een zielige wedstrijd vond je ook niet?

14. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Inderdaad. Zeker voor mij, de grootste fan van Real Madrid. En tetouzient is gewoon meeloper, ze doet alleen barcelona omdat der vriendin ervoor is.
    Pffff! Ze kan barcelona niet eens normaal spellen, laat staan dat ze verstand van voetbal heeft.

15. Hahahahahah... messi lag meet op t veld dan dat i speelde .. gevaarlijk klein irriterend jochie vind ik hahaha:p

Deel Deze Pagina