Bekende Berbers!

Just_a_Boy 18 apr 2011

1. Plaats hier alle bekende berbers!

naam en foto en het liefst nog wat informatie erbij :)

2. Burgemeester van Rotterdam is gewoon een berber! Achmed Aboutaleb is geboren in Bni Sidel

3. Najib Amhali de caberetier is gewoon een berber! Zelf vind ik hem een flikker, maar jaa.. t blijft een arifi uit Nador

4. Ibn Battuta was gewoon een berber! Abu Abdullah Mohammed ibn Battuta of kortweg Ibn Battuta (Tanger, 1304 – Fez, 1368 of 1369) was een Berberse reiziger en auteur, afkomstig uit Tanger in het huidige Marokko. Hij stamt van de Berberse stam Luwata af. Zijn volledige naam luidde Abdullah Mohammed ibn Abdullah ibn Mohammed ibn Ibrahim al-Lawati ibn Battuta.

het schijnt dat hij meer gereist heeft dan columbus! en die wordt wel overal genoemd.. in de geschiedenisboeken hoor je nooit iets over ibn battuta

5. Mounir El Hamdaoui (ajax en Marokkaanse elftal) is gewoon van ons! makaynsh!

6. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ibrahim Affelay , wie ik eigenlijk gewoon een kapsonesmannetje vind, en omdat hij bij barca speelt. Is ook amazigh zi alhoceimaaa.
    Moeten het alleen maar berberen uit Nederland zijn, of...?

7. 3allal (mijn vader) erg bekend!

Hahahah

8. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.263
    93
    0
  9. wat een berber hahaha

10. vanwaar in Marokko is hij?

11. mounir elhamdaoui tijdens gala

[video=youtube;LniJg0FXMw8]http://www.youtube.com/watch?v=LniJg0FXMw8&feature=player_embedded[/video]

12. Prachtig! Wel schattig hoe hij daaar staat!!!
    Leuke mannetje!!

13. jaa die is beter, dank je riffia

Deel Deze Pagina