1. Weet je nou wat handige is aan bb!

Je bent overal bereikbaar voor iederen (heb het niet over bellen mascha msn&ping)

Gwn bb is handig

Ga met zijn alle 1 aanschaffe

Mense die zegge nee iegh bb jullie weten gwn nog niks ik zei eerst ook altijd tfoe nooit ga ik bb nemen

Hahahaha verveling

2. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    hahaha je hebt geluk dat je niet in mn buurt bent. k zou die bb naar je hoofd gooien

3. Haha ik gooi jou uit raam wat nou hahaha

4. Samir

10.608
    117
    0
    hahaha je ziet liever mij uit de raam vliegen dan een blockberry jek? hahah wagga dayem!

k wou eerst ook een bb halen, maar toen zag k dat iedereen eentje heeft, dus dacht k Nee dan neem k andere. k heb nu deze:

25 euro kostte die en batterij gaat langggggg meee! die bb gaat maar 1 dagje mee

5. La la ik zou je nooit uit raam durven te gooien ben je te lief voor *uhm*

Haha meh tsned nigh die telefoon heb ik ook hahaha

En blockberry heb ik gekregen dus ja wrm ook niet he :p

6. Samir

10.608
    117
    0
    hahaha bb is gewoon 3iyek! je zit te eten en ping ping ping haha nee deze tel lekkr mee bellen en smse klaar. voor andere dingen heb k mn laptop van 1000 euro haha

7. Haha wat ping ping ping ik haat ping dus doe ni aan ping voor mij alleen msn maar zelf daar heb ik niks aan :p
    En sja die oude nokia's zijn beter tegenwoording kun je met elke tel whatsappen haha

8. neee ik spaar liever voor een ander soort mooie telefoon dan een blackberry. Niet om iets...meshe ik moet gewoon orgineel blijven..

nu heb ik een oude samsung..goede kwaliteit...meshe wagha tijd voor een nieuwe:p

9. Haha ik heb meerdere tels ik wil nu iphone 4 mascha ik weet ng niet hahaa

10. Zinador

Zinador

6
    0
    0
    Ik had mijn telefoon niet eens een week heeft me zusje mijn telefoon uit de raam gepleurd!!

11. Ik heb zin om al die blackberry's van een gebouw te gooien ,
    Als je mensen ziet lopen zijn hun ogen gericht op de blackberry , niet eens op de weg
    Echt irritant

12. daar irriteer ik me ook aan bhel ze hebben geen lhayath ofzo tenminste bij meeste is bb hun leven :jammer:

13. hahahhahaha en dan nog erbij zeggen 'weet niet hoe hij aan mijn ping komt '

Sommige meiden hé

14. Echt een zin om al die blackberry's te verzamelen en dan van een gebouw te gooien...

15. wollah das gwn toppunt ik weet niet hoe hij aan me ping komt :lol: ondertussen

hahaha ik heb net 10 pingers allemaal vrienden mascha egt de meeste 3iken gwn :s

Deel Deze Pagina