Domme inbreker verraden door restjes macaroni

arifboy-070 21 mei 2011

1. Een inbreker heeft zichzelf woensdagavond in Rotterdam verraden door restjes macaroni op zijn mondhoeken.

Dat meldt de politie donderdag. Een makelaar die rond 22.00 uur een te koop staande woning aan de Gordelweg wilde binnengaan, ontdekte dat er was ingebroken. Agenten troffen in de woning een aantal matrassen, een tv en een magnetron. Daarin stond een bakje macaroni.

Tijdens het onderzoek in de woning zagen agenten een man naar binnen gluren. Toen ze hem aanspraken viel het ze op dat hij oranje mondhoeken had. Omdat het volgens de politie 'zeer aannemelijk' was dat dit door het eten van de macaroni kwam, werd de 26-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden.

(NOVUM)

2. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahhahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahaah

3. hahahaa is toch dom je zou dan logisch moeten nadenken met wat je doet en wat doet hij hij :breekt in en gaat op jacht naar macaroni hhaha ye dom :bounce:

4. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    whuahaha best grappig

5. was toch geen marokkaan he:p

6. hahaha ik weet niet ik hoop het niet dat stond er niet bij :)

7. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Zeker well of a rif was jij dat gewooon

8. ahhahahahahah helemaal de weg kwijt

9. haha ja ik was het ik wou naar de koelkast gaan omdat mijn koelkast gestolen is door ouafa dus opeens zag ik macaroni klaar staan en toen at ik die op.
    en nu ben ik weer thuis ze hebben mij nu vrijgelaten. ze zijn nu opzoek naar ouafa de koelkasten dief hahaha.

10. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahaha ze is bij mijjj ze steelt ook altijd alles van mij dus ga ik haar aangeven !

11. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Macaroni :lol:
    yeh mo3edis! Weet je zeker dat het niet Samier is geweest? :hihi:

Deel Deze Pagina