Familie Bezoek!

Ouafa 16 apr 2011

1. Rare actie's tijdens familie bezoek

Vertel :)

2. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    aahahahahahaahahahaa ik ging stuk toen me zuss theepot naar keuken moest brengen en opeens valt diee theepot op haar voet hoorje kapot hard aauuuw

3. Typisch een tamzaaa
    Niet ze helpt haar zuss!!

4. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    hahahahahaahahahahahahahahahahaa

5. Upppppppppppppp

6. hahahhahaahahaaa nananananannaana

7. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Hahahaha ik had ruzie met me zus toen we bij me opa en oma waren en daar was heel de familie wij zaten zo tegenover elkaar en gingen elkaar steeds uitschelden en zij zei iets waar ik niet tegen kon en toen zei ik heel hard IZAN hahahahaah wajowu iedereen keek me aan en me moeder keek me met een dodelijke blik aan van jou pak ik thuis wel hahahahahahaah.

8. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahahahahahaahahaaahaaa

9. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    we waren zoo in marokko en we hadden bezoek en me broer wist niet dat we bezoek hadden dus hy kwam naar beneden zonder T'shirt aan ineens zit hij helee bezoek en ik moest weer kapot lachen ik kon niet meer

10. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Hhahhahahahahahahahahahahahhhhahaha wajouww

11. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
  12. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    laatst ging k op bezoek bij soussi familie. we kregen op tafel een bord met couscous en eieren. ik moest er bijna van overgeven. en die swassa maar pushen van; a weldi, niet schamen a samir, zied koul. toen ik zag hoe die mannen met handen aten, balletjes maken van dat droge couscous en happen in gepelde eieren, moest k gelijk opstaan en naar toilet.. daar heb k overgegeven hahaha nooooit meer ga ik bij een soussie eten

13. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Hahahahahahaha

14. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Als je dat niet eens aankan, moet je mij maar zien eten..Als ze smekken ofwat, dan oké, dat is erg onsmakelijk. Maar met handen eten is gewoonte eh.

15. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik was in Marokko, we hadden bezoek gekregen en het werd een beetje laat.
    En als ik merk dat het laat is, geloof me, dan word ik een dronken kop. Dus ik wou bezoek uitzwaaien toen ze weggingen.
    Ewa je kent toch die lange trappen in Maghreb, ik wou naar benedem lopen, waar bezoek bij
    de deur op het punt stond om weg te gaan. Opeens hoor je : ta7 ta7 ta7 ta7 ta7 ta7.
    Ik ben van de bovenste tree naar beneden gevallen. Opeens lag ik op de grond voor
    mijn familie. Niet dat het pijn deed ofzo, walakin de schaamte die ik toen voelde. Verschrikkelijk.

Deel Deze Pagina