Gemaakt door Sara,Ouafa,Nisrin,Sabah

19 feb 2011
5
2
Gemaakt door Sara,Ouafa,Nisrin,Sabah en yasmoena

Bekijk bijlage 363
Ik ben nisrin kan heel goed tegen grappen met mij kan je goed lachen ik ben 21 of zeg maar pas 21 geworden !
euhmmm wat zal ik nog vertellen alls ik hier alles begin te vertellen dan word het hier de flair ! maar goed ik stop liever !
Ik verjaar op 11 maart Ik hoop dat jullie wat zijn met deze info Beslamaa. !​

Bekijk bijlage 364
Ik ben ouafa word 19 Jaar dus ben 18 Nou over me zelf even ik hou zoveel van reggeda vraag me niet waarom weet het zelf ook niet maar daar hou ik nu gewoon van vindje het gek? nou ik niet ik hou daar gewoon van punt uit haha zo ben ik nou eenmaal
ik kan heel goed met iemand lachen en grappen maken je kent dat wel enz Irritant ben ik maaar bedoel op een leuke manier he Maar goed ga niet teveel zeggen anders is deze hele kladblok vol haha ik hoop dat je hier veel mee bent Beslama !

Bekijk bijlage 362
Nou hallo ik ben sabah haha ben 18 jaar euhm ik ben eigenlijk wel een grappige zeg maar ik grappen maken ben ik super goed in irritant zijn ook maar dan ook weer op een leuke manier ik hou van eten dat zijn de vele gewend van mij ! maar kan ik niks aan doen taartjes eet ik graag hahaha de flair lees ik vaak en graag dus dat was ff overmij
Beslamaaa ! hoop dat je er veel mee bent :)

Bekijk bijlage 365
haha hallo ik ben sara euhm wat zal ik zeggen over mij nou ik ben 18 word 19 17 Juli ik hou van lachen zeg maar dat ik die lach ziekte eigenlijk heb weet niet of het inde lucht ziet maar goed haha zie je daar hebje weer een lach in de eerste zin ookal.
Maar goed ik ben iemand die graag plezier maakt ! eentje die veel eet euhm nee zo ben ik niet ik ga ook niet teveel zeggen over mij ! haha vraag me niet waarom is gwn zo maar goed hoop dat jullie er veel mee zijn Beslama ! :)

Bekijk bijlage 366
hoii ik ben yasmoena Word 15 mei 17 dus ben 16 ik ben iemand grappig natuurlijk iemand gezellig vind ik toch hoop andere ook haha maar goed ik maak dus graag plezier een prater ben ik heel goed een etertje ook wel dus in mijn buurt geensnoep,chips,taart enz mohiem van die dingen anders heb jij niks meer over ! opassen zeg ik je dus mesha ik ga ook stoppen voor dit helemaal vol word beslama hoop dat jullie wat info hebben gekregen van mij ! :) x​
 
S

Samir

Guest
ye shab shikkie.. alsof jullie in hollywood wonen haha maar toch welkom!
 
4 feb 2011
17
0
Lijken net wanhopige vrouwen die op zoek zijn naar een man en die foto's hebben ze soms van google ofzo, want volgens zijn ze dik die echte meiden? (ouafa enz..)
LIJKT HIER WEL OP ZOEK NAAR EEN MAN ZEG

Zoek eens een leven zou ik zeggen, maar is wel grappig
 
6 feb 2011
2.708
25
Lijken net wanhopige vrouwen die op zoek zijn naar een man en die foto's hebben ze soms van google ofzo, want volgens zijn ze dik die echte meiden? (ouafa enz..)
LIJKT HIER WEL OP ZOEK NAAR EEN MAN ZEG

Zoek eens een leven zou ik zeggen, maar is wel grappig


zoizo zijn die foto`s van youtube he :lol:

egt mohsin weer he:"lol:
 
Bovenaan