Vertel hier jou genante momenten

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Er was bezoek bij mn oma dus ik moest borden met eten naar binnen brengen bleef ik daar beetje ging me oma in het berbers tegen me praten en tegen die vrouw en ik heel de tijd ja knikken toen zij mn tante weet je wel waar ze het over hebben ik zij nee zij mn tante je oma wil je weggeven aan die vrouw om met haar zoon te trouwen wajouww ik werd gwn tomatisch echt voorschut naast al die mensen....:(
 
5 mrt 2011
6.164
21
Mijn jenante moment

Was toen ik 18 werd me broer zei dat ie een verassing voor me had maar hij gooide een taart op mijn gezicht dat was dus de verassing
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahahah
er was bezoek bij mn oma dus ik moest borden met eten naar binnen brengen bleef ik daar beetje ging me oma in het berbers tegen me praten en tegen die vrouw en ik heel de tijd ja knikken toen zij mn tante weet je wel waar ze het over hebben ik zij nee zij mn tante je oma wil je weggeven aan die vrouw om met haar zoon te trouwen wajouww ik werd gwn tomatisch echt voorschut naast al die mensen....:(
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Hahaha een keer ik en mn tante gingen in de woonkamer dansen kwam me opa opeens binnen HAHAHAHAH dat was lachen
 
Bovenaan