Hoe moet ik Ishekrath maken?

S

Samir

Guest
Veel mensen vragen zich dit af.. Maaar wie weet het hoe ik Takrisht moet maken?

jaajaa die vind je niet in het boek van sonja bakker eh
 
26 feb 2011
1.573
18
jaaa die is goed:Hoe maak je nou takricht..

Nou wij eten het vaaak, maar ik heb het nog nooit zelf klaar gemaakt.Ik heb wel meegeholpen om de viezigheid van die darmen maag enzo schoon te maken.. maar verder kan ik het niet..
Het moet wel heel lang koken.. we maken het meestal in de ochtend vroeg rond 10 uur en dan kan je het pas om 17:00 18:00 uur eten..
 
6 jan 2012
3.617
79
wat is takresht?

Dat is de pens (maag) van de schaap/koe...

We noemen het ook we the3adist, maar als je ene the3adist bij de slager besteld krijg je daar automatish longen/darmen en luchtpijp daar bij.. maar als je om thekricht vraagt dan krijg je dus alleen de pens(maag).
 
6 jan 2012
3.617
79
jaaa die is goed:Hoe maak je nou takricht..

Nou wij eten het vaaak, maar ik heb het nog nooit zelf klaar gemaakt.Ik heb wel meegeholpen om de viezigheid van die darmen maag enzo schoon te maken.. maar verder kan ik het niet..
Het moet wel heel lang koken.. we maken het meestal in de ochtend vroeg rond 10 uur en dan kan je het pas om 17:00 18:00 uur eten..
:eek:
Van wel dier is deze thekricht ...
 
31 okt 2011
9.005
53
Dat is de pens (maag) van de schaap/koe...

We noemen het ook we the3adist, maar als je ene the3adist bij de slager besteld krijg je daar automatish longen/darmen en luchtpijp daar bij.. maar als je om thekricht vraagt dan krijg je dus alleen de pens(maag).

Aaww ta3ediest ik heb het 1x in me leven gemaakt omdat mn vader dr zo een trek in had en mn moeder er niet was. Ik had bijna een neuskapje nodig om niet te kokhalzen van die vreselijke geur.
Daarna nooit meer gedaan en ik hoop ook dat ik het nooit meer hoef te doen
 
6 jan 2012
3.617
79
Veel mensen vragen zich dit af.. Maaar wie weet het hoe ik Takrisht moet maken?

jaajaa die vind je niet in het boek van sonja bakker eh

Wil je het echt weten en bereiden of wil je weten wie het wel of niet kan bereiden,... zo jah wil ik je best een end helpen..
 
6 jan 2012
3.617
79
Aaww ta3ediest ik heb het 1x in me leven gemaakt omdat mn vader dr zo een trek in had en mn moeder er niet was. Ik had bijna een neuskapje nodig om niet te kokhalzen van die vreselijke geur.
Daarna nooit meer gedaan en ik hoop ook dat ik het nooit meer hoef te doen

Het ruikt niet zo fris nee, maar jullie meisjes van tegenwoordig overdrijven ataaaas :hihi:
 
6 jan 2012
3.617
79
Naa echt niet, vraag me alles maar ta3ediest is gwn not done.
Pff ik hoor niet bij die 'jullie' haha.

Ik eet het alleen met 3id el-Adha dan vind ik het wel lekker maar daarna hoef ik het voor een jaar niet meer te zien...
Maar ik ben er niet vies van, ik maak het makkelijk schoon kook het, dat geldt ook voor poten/hoofden/hersenen etc etc..
Ik heb geen moeite om deze voor te bereiden maar eten mij niet gezien :hihi:
 
31 okt 2011
9.005
53
Ik eet het alleen met 3id el-Adha dan vind ik het wel lekker maar daarna hoef ik het voor een jaar niet meer te zien...
Maar ik ben er niet vies van, ik maak het makkelijk schoon kook het, dat geldt ook voor poten/hoofden/hersenen etc etc..
Ik heb geen moeite om deze voor te bereiden maar eten mij niet gezien :hihi:

haha eten ik ook niet, ik maak het alleen als ik er echt niet onderuit kom.
 
Bovenaan