ik & mijn afschuwelijke schoonmoeder...

6 feb 2011
2.708
25
Sallam ou 3aleikom lieve leden,

Ik wil hiet mijn verhaal beginnen inscha-allah.

samira 20 jaar
latifa 19 jaar vriendin van samira
baderdeen 23 jaar vriendje van samira
karim 22 jaar vriend van badr
ma,pa
mohamed 22 illias 23 abdelillah broers van samira



samira:

De wekker ging af, met moeite stond ik op pff wat moet ik vandaag nou weer aan 3la drama tfoee.
ik stond voor kledingkast sliep nog half, koos voor baby blauwe jurkje,spijkerbroek,blauwe kapje en blauwe sjaal, liep naar douche toe om mezelf op te frissen, ik poets me tanden, kleed me om en vloog naar beneden. Ik zag op klok dat ik al te laat was,
yemmaa ma3a sallama ik ben 5 uur thuis inscha-allah!!! dee deur dicht en vloog richting latifa.
aangekomen bij latifa wist ik da ze boos zou worden hahaha.

latifa; sallam ou 3aleikom e thamshount, was je verdwaald nigh ?
samira; wa3aleikom ou sallam e moushoum, ja ik kon het ff niet meer vinden e zine hahahah.
latifa; zied schiet nou maar op, voor me bruur gaat vragen, zal ik jullie brengen heb geen zin in hem -moe-
samira; hahah in dat geval blijven we even wachten heb geen zin om naar station te lopen hahah
latifa; shem zied voor ik je stoot!
samira; hahah ska e moushoum
latifa; haha semhaye e zma

we liepen super snel naar station... nooit geweten wie we daar zouden treffen......

zeg maar als ik door moet gaan :lol:

en als t 3x niks is hoor ik t van jullie :lol:
 
6 feb 2011
2.708
25

samira 20 jaar
latifa 19 jaar vriendin van samira
baderdeen 23 jaar vriendje van samira
karim 22 jaar vriend van badr
ma,pa
mohamed 22 illias 23 abdelillah broers van samira



samira:

De wekker ging af, met moeite stond ik op pff wat moet ik vandaag nou weer aan 3la drama tfoee.
ik stond voor kledingkast sliep nog half, koos voor baby blauwe jurkje,spijkerbroek,blauwe kapje en blauwe sjaal, liep naar douche toe om mezelf op te frissen, ik poets me tanden, kleed me om en vloog naar beneden. Ik zag op klok dat ik al te laat was,
yemmaa ma3a sallama ik ben 5 uur thuis inscha-allah!!! dee deur dicht en vloog richting latifa.
aangekomen bij latifa wist ik da ze boos zou worden hahaha.

latifa; sallam ou 3aleikom e thamshount, was je verdwaald nigh ?
samira; wa3aleikom ou sallam e moushoum, ja ik kon het ff niet meer vinden e zine hahahah.
latifa; zied schiet nou maar op, voor me bruur gaat vragen, zal ik jullie brengen heb geen zin in hem -moe-
samira; hahah in dat geval blijven we even wachten heb geen zin om naar station te lopen hahah
latifa; shem zied voor ik je stoot!
samira; hahah ska e moushoum
latifa; haha semhaye e zma

we liepen super snel naar station... nooit geweten wie we daar zouden treffen......


samira; WHAATT!! Moet je kijken wie we hier hebben !!!
moun3aim; Dames dames doe chilll.
latifa; eentje doet hier shikkie demnn
mira/tifa; hahahahaahahahaa
moun3aim; ewa vertel hoest verder met jullie ?
mira/tifa; ja goed lhamdoelilah met u ?
moun3aim; lekker lekker,
samira; sjoww lang niet gezien joh. Was je verdwaalt nigh ?
moun3aim; ewa druk druk he je weet zelf hoe dat altijd gaat
latifa; tzzz druk met wat ? chikkies nigh ?
moun3aim; jij moet gwn je mond houden ik praat nu met mijn schatje
samira; iegh tfooee schatje waar ?
moun3aim; haha wollah altijd nog het zelfde gebleven yek, eey dames mijn trein staat er al. Ik bel jullie nog wel, om wat leuks te doen. Hou jullie goed thallah
tifa/mira; is goed jonguh beslamma

latifa; heb je da gezienn, hijs kapot leuk geworden. Demnn ik wist niet dat mensen in 1 jaar zo erg konden veranderen. hahaha
samira; haha klopt, ewa ja moun3aim nerdje van school is mooiboy geworden ewa fhem hahaha
latifa; ska of ik zeg het tegen badrintje.
*samira geeft izjen stoot aan latifa*
latifa; aa77 e zber, waar heb ik dat aan te danken -moe-
samira; ki7 ki7 schiet op schiet op e slome

onderweg naar school was t kapot rustig. Ppff zoo geen zin in school, a3ibadellah wie heeft dat verzonnen, welk idioot verzint er nou zoits als school. Lhamdoelilah me laatste jaar dan ben ik verlost.
Toen we eindelijk aangekwamen op school, kreeg ik belletje van badr of ik vandaag tijd had voor hem pff. Geen zin, maar ik heb toch gwn ja gezegd. Ben benieuwd hij zei; is dringend vast weer shi onzin zoals gewoonlijk. zoals gewoonlijk liepen ik en latifa als slakken naar de les. eenmaal in les kregen we hele preek van k*twijf demnn.

lerares; ja dames waar waren jullie? jullie zijn wel vaker te laat he ? of is dat allen in mijn les zo. De eerst volgende keer mogen jullie lessen dubbel in gaan halen
samira; wat zeg je nou weer. Demnn wollah serieus mevrouw geef gwn les let op andere inplaats van ons.
lerares; samira niet zo bijdehand
latifa; ki7ki7 bijdehand bijdehand pak de lerares bij de hand :)
*hele klas begon ineens te lachen*
samira; heel kinderachtig hoor tifa hahahahaha. genoeg straks vliegt ze nog naar directeuurr
*we liepen naar onze plaatsten namen plaat*

samira; pff latifaa badr had net gebeld. Hij vroeg of ik vanmiddag tijd had.
latifa; Wat heb je gezegd ?
samira; ik zei dat ik kon, mascha ik zei tegen yemma da ik 5 uur thuis zou zijn. En nu ?
latifa; Zeg tegen je ma, dat je met mij de stad in gaat ofzo.
samira; haha saff is goed...
*de lessen vlogen voor bij*

samira
Ik nam afscheid van latifa haaste me naar buiten, want badr stond al voor school.

badr; ahlan e thamghaat inoee
samira; heey heey gekkiee alles goed ?
badr; lhamdoelilah hoest met jou schoonheid ?
samira; ja lhamdoelilah he. Wrm zo vrolijk?
badr; haha stap in shem je komt er wel achter
samira; haha is goed waar gaan we naartoe ?
badr; niet zoveel vragen haha *sneaky lachje*

hmm ik zei niks meer en wachte af. Onderweg was het still zette wat muziek op en begon mee te zingen aangezien hij toch niks zei. Toen we eindelijk aankwamen bij een parkje stopte hij.

badr; ewa hier zijn we dan
samira; haha okeee (ik stapte uit.)
badr stond ineens voor me. Ik weet niet hoe hij dat zo snel heeft gedaan, maar Subhana-Allah hij vloog om het zo maar ff te zeggen. Of ik was gwn sloom dat kan ook haha. ik bleef m ff aankijken. Wat hij toen uit zijn zak haalde kon me ogen niet geloven ..........

zeg maar als ik nog verder moet gaan
 
Bovenaan