Marokko vs Algerije aanstaande zondag.

8 feb 2011
1.012
8
Plaats alle nieuwtjes over de wedstrijd Algerije vs Marokko .
aanstaande zondag insha allah dan spelen de buurlanden een belangrijke wedstrijd om de afrika cup van 2012 dat word genieten inha allah.
 
8 feb 2011
1.012
8
Pers denkt opstelling Atlasleeuwen te weten

Iedereen wacht met spanning af wat de opstelling gaat zijn zondag tegen Algerije. De Marokkaanse pers denkt ongeveer de basis te kunnen inschatten kijkend naar de trainingen.

Vermoedelijke opstelling:

GK: Nadir Lemyahgri (Wydad Casablanca)
RB: Mickaël Chretien Basser (AS Nancy)
CB: Mehdi el Moutaqui Benatia (Udinese)
CB: Ahmed Kantari (Stade Brest)
LB: Rachid Soulimani (Raja Casablanca)
CMV: Adil Hermach (RC Lens)
CMV: Houssaine Kharja (Inter Milan) (c)
CMV: Younes Belhanda (Montpellier)
RW: Mbark Boussoufa (Anzhi)
LW: Adel Taarabt (QPR)
CF: Marouane Chamakh (Arsenal)

In vergelijking met de gewonnen wedstrijd tegen Niger (3-0), lijken er twee wijzigingen te hebben plaatsgevonden. Een aanvallende middenvelder (Youssef Hadji, bles.) is vervangen voor een extra controlerende middenvelder: Adel Hermach. Doelman Nadir Lemyaghri heeft weer zijn plek in plaats van Ahmed Mohamadina.
 
8 feb 2011
1.012
8
De Noord-Afrikaanse derby tussen Marokko en Algerije in het teken van de kwalificatiewedstrijden voor de CAN 2012 zal zondag 27 maart om 20.30 uur Nederlandse tijd live te zien zijn op Medi1Sat.

Het is de Marokkaanse televisiezender gelukt om de rechten voor de uitzending van deze wedstrijd te bemachtigen. Verder zal ook de uitwedstrijd tegen Centraal Afrika in september 2011 live te zien zijn op deze kanaal.

Dit alles is bevestigt op de officiële site van de televisiezender en door Minister van Jeugd en Sport, Moncef Belkhayat, op zijn Facebook-pagina. Goed nieuws dus voor de vele supporters van Marokko.
 
18 mrt 2011
141
3
ik haat voetbal! zeker als marokko moet spelen!!
ze doen mij alleen maar zjnoen, walloe daysen nfa3!
 
6 feb 2011
2.708
25
Tafedja7t je overdrijft :) marokko is nu egt goed ik weet niet of je hun laatste wedstrijd hebt gezien maar goed hahaha niet zomaar praten als je niks weet. we weten allemaal dat lmagrib goed is :)
 
6 feb 2011
2.708
25
salima; marokko is egt goed tenminste zoals ik dat nu zie

eerst waren ze slecht, aangezien ze nu goeie spelers hebben is dat andere verhaal
 
8 feb 2011
1.012
8
Marokko heeft een wat betere team vergeleken met vorige jaar.Maar het word een lastige wedstrijd omdat algerije moet wineen.
Maar insha allah gaat marokko er vandoor met de 3 punten.
 
Bovenaan