izren

16 mrt 2011
86
0
Dit is het enige wat ik begrijp: Aya sidi rejwad ........... dertesnien narida otihidie 3amaas

Verklaar atfamthieth asengaas eens wat duidelijker?:eek:
 
22 mrt 2011
53
0
aka sinie hoe kan je nou lid zijn van rkempo en ook nog eens een fbi agente en da niet begrijpen

aya sidi rejwad atfamthieth asengaas =mensen pak hem gaan we hem onthoofden
dertesnien narida otihidie 3amaas= 3 jaar relatie gehad en heeft der niet aangeraakt

zo duidelijk genoeg voor je:p
 
6 feb 2011
13.473
66
aka sinie hoe kan je nou lid zijn van rkempo en ook nog eens een fbi agente en da niet begrijpen

aya sidi rejwad atfamthieth asengaas =mensen pak hem gaan we hem onthoofden
dertesnien narida otihidie 3amaas= 3 jaar relatie gehad en heeft der niet aangeraakt

zo duidelijk genoeg voor je:p

Aya sidi rejwad atfamthieth asengaas, oké. En dan die volgende:
Tertsnien Narieda wat7iedhie 3amaas. Hmmm, zo misschien wat duidelijker voor der?
Sorry hoor, maar me tmazight is niet echt top. K moet nodig les krijgen :p
 
16 mrt 2011
86
0
aka sinie hoe kan je nou lid zijn van rkempo en ook nog eens een fbi agente en da niet begrijpen

aya sidi rejwad atfamthieth asengaas =mensen pak hem gaan we hem onthoofden
dertesnien narida otihidie 3amaas= 3 jaar relatie gehad en heeft der niet aangeraakt

zo duidelijk genoeg voor je:p


Waahahahahah sssttt shek oetek shikiee lahi7aliek!
Ik ben FBI agente, heb ik mezelf officieeel naar vernoemd, mesha ik moet undercover blijven heh.... Dus ik ga niet doen alsof ik alles weet en begrijp, stiekem test ik jullie berbers allemaal en wie het het beste doet krijgt een rkempo certificaat.!! Made By O.nbekend.!

Oke nu genoeg fantasie uiteggooid... Ik begrijp je nu wel whahahah
 
22 mrt 2011
53
0
gelukkig maar ben van die vertaling af geen nieuwe izren meer is teveel werk steeds vertalen hahahaha
 
22 mrt 2011
53
0
hahahahahaahahahaha ga spelen jij mena duidelijker typen jij moet gwn je eigen taal leren :p en a3onsorie betekend racist en nee ben geen racist vind het gwn een leuk woordje:p
 
16 mrt 2011
86
0
hahahahahaahahahaha ga spelen jij mena duidelijker typen jij moet gwn je eigen taal leren :p en a3onsorie betekend racist en nee ben geen racist vind het gwn een leuk woordje:p

Houd je mond weetje hoe goed ik tmazight spreek, oordeel niet zomaar haa!! Stoerdoenerrrrrr!!
Oh I understand what a3onsorie is now! Geertje de vriendje? Kan toch...
 
Bovenaan