missgunning

6 feb 2011
2.708
25
mensen nogmaals ik weet wrm marokko heeft verloren!! t was hartstikke ongezellige sfeer,shitte man, goeja chamakh & de rest hadden gwn niet de goeie schuunnen aan jonne, eh terin.. die scheids zit gelijk met zijn ader in de nek en alles, kan die well de ogen groot houden is nergens voor nodig. Gaatie ook gwn grote mond die terin. ohhooooooo, mensen net als hem trouwen hebben kinderen alles, hij zit beetje voetbal op t veld te verpesten


ppff egt die neger kon ik wel schieten :)
 
6 feb 2011
2.708
25
admin maak mij niet m3assab kifesch goed
goed in vallen en opstaan en die stinkende neger met zijn fluit billah als ik kon had ik die in zijn oor gedumpt tfooee

marokko was goed mascha da zag je niet omdat aandacht naar algerije ging

omkoperij smichten flinkers tfuuuuuuuuuu :kwaad:
 
8 feb 2011
1.012
8
Algerije kan alleen schoppen man wat een voetbal zeg marokko was slecht maar algerije was bizar.En ja over die scheids en grensrechter moeten we helemaal niet over praten 3la pakistanen die algerijnen hebben hun een stukje brood en water gegeven voor de wedstrijd wat waren ze tegen marokko zeg zelfs een baby ziet dat.wejooo ik wou bijna in de tv gaan om hem een kopstoot te geven.Fifa moet hem gwn voor het leven schorsen en enkeltje pashawar of hoe het mag heten geven.

Banatia ,kantari,Belhanda zijn echte altlasleeuwen die andere zijn Atlaspoesjes

En nog 1 ding marokko staat nog steeds 1e en die algerijen laatste ze3ma woestijn vossen,haha

viveee le marocccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
 
6 feb 2011
2.708
25
masha allah?? hahahaha ska ska niet te hard zeggen shem... algerijen zijn pas echte voetballers! laat marokkanen maar tshikli kauwen


Waar zie jij mascha-allah staan ahhahaha :lol:

Ska shek 3awed wat weet jij van vuutbal het enige wrm algerije heeft gewonnen komt doordat ze scheids die neger hebben omgekocht en nog iets walgelijk hoe strak die t-shirts zaten *kots*

Keh marokko aan de top algerije ergens onderop ahahahah
 
6 feb 2011
2.708
25
Algerije kan alleen schoppen man wat een voetbal zeg marokko was slecht maar algerije was bizar.En ja over die scheids en grensrechter moeten we helemaal niet over praten 3la pakistanen die algerijnen hebben hun een stukje brood en water gegeven voor de wedstrijd wat waren ze tegen marokko zeg zelfs een baby ziet dat.wejooo ik wou bijna in de tv gaan om hem een kopstoot te geven.Fifa moet hem gwn voor het leven schorsen en enkeltje pashawar of hoe het mag heten geven.

Banatia ,kantari,Belhanda zijn echte altlasleeuwen die andere zijn Atlaspoesjes

En nog 1 ding marokko staat nog steeds 1e en die algerijen laatste ze3ma woestijn vossen,haha

viveee le marocccccccccccccccccccccccccccccccccccccc


Zwaar keh me bloedd steeg ik zat m helemaal aftekraken tfoee om de sec moesten die algrijnse spelers vallen voor niks en die zwarte zma moest nodig fluiten tfoeeeeee en dan ng zeggen ze hebben gewonnen ooww hell no :ego:
 
S

Samir

Guest
Zwaar keh me bloedd steeg ik zat m helemaal aftekraken tfoee om de sec moesten die algrijnse spelers vallen voor niks en die zwarte zma moest nodig fluiten tfoeeeeee en dan ng zeggen ze hebben gewonnen ooww hell no :ego:

hahahaha waarom geen gunning a tetouzint?
 
Bovenaan