Soooo Marokkaanse elftal is slecht!

S

Samir

Guest
al maanden hoor ik van marokkanen dat marokkaanse elftal een echte dreamteam is..
ik was echt benieuwd.. eindelijk zouden we die algerije betaald zetten.
maar na 5 minuten spelen dacht ik Tarrrrrrrr!!!!!


die beterweters moeten echt niet meer praten want marokko is gewoon slecht!!!

vivaaaa algeriaaaaa!!!

45826_news.jpg



soooo die goal was prachtig!! mooie penalty!

en mooie kleren hebben die algerijnen!! prachtig!!

4138873861_dc3cfa0a93.jpg
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahah ze hebben het tegendeel bewezen he:p .. dreamteam misschien in their dreams hahaha mijn vader direct na het doelpunt voor Algerije .. Ja Marokko gaat verliezen dat kun je nu al merken hahah
 
8 feb 2011
1.012
8
Algerije kan alleen schoppen man wat een voetbal zeg marokko was slecht maar algerije was bizar.En ja over die scheids en grensrechter moeten we helemaal niet over praten 3la pakistanen die algerijnen hebben hun een stukje brood en water gegeven voor de wedstrijd wat waren ze tegen marokko zeg zelfs een baby ziet dat.wejooo ik wou bijna in de tv gaan om hem een kopstoot te geven.Fifa moet hem gwn voor het leven schorsen en enkeltje pashawar of hoe het mag heten geven.

Banatia ,kantari,Belhanda zijn echte altlasleeuwen die andere zijn Atlaspoesjes
 
8 feb 2011
1.012
8
Jij moet helemaal niet praten over voetbal heb je abe3da gezien hoe die pakistaan floot gwn bizar,en ja marokko was gwn niet goed vandaag en als ze in juni in marokko gaan spelen dan ga je pas zien marokko gaan die woestijn vosjes vernederen dan worden ze woestijnratjes.
 
8 feb 2011
1.012
8
Ze3ma en jij noemt je zelf marokkaan?echte marokkanen staan achter hun land bij goede resultaten en slechte resultaten.
En marokko staat nog steed 1e en algerije laatste.
viveee le marocccccccccccccccccccccccccc
 
6 feb 2011
2.708
25
Ska aub enige die hier slecht is ben jij egt marokko is kapot goed

En aangezin die k**ntelikker voor algerije was (omgekocht dus) sja wat verwacht je dan

Beter zeg je niks voor marokkaanen jou beginnen uit te lachen tfoee :eek: ze3ma algerije die hadden zoits van dit word vallen en opstaan wedstrijd noem je dat goed nou nee keh die neger racist ik haaayt hem laat m zijn moer groeten die stokje tfoee
 
S

Samir

Guest
helemaal niemand is omgekocht.. midar kun je niet tegen je verlies ofzo? gewoon tuugeven dat marokko slecht is jonge.. en altijd iemand de schuld geven hahaha de ene keer is het te warm, de andere keer viel de wedstrijd in het weekend, andere keer is scheids omgekocht, andere keer waren de schoenen van boussoufa niet gestrikt hahaha tarrr! adanyegh izjen tarr? aataaaarrrrrr!

ze3ma atlasleeuwen hahaha atlas ezels waren het op t veld menna atlas leeuwen.. kijk naar statistieken man.. marokko heeft dubbel meer overtredingen gemaakt..

trouwens..

soo.. die goal was echt mooi man..
 
S

Samir

Guest
Beter zeg je niks voor marokkaanen jou beginnen uit te lachen tfoee :eek: ze3ma algerije die hadden zoits van dit word vallen en opstaan wedstrijd noem je dat goed nou nee keh die neger racist ik haaayt hem laat m zijn moer groeten die stokje tfoee

hahaha nu is die neger opeens een racist hahaha t ligt gewoon aan het marokkaanse elftal.. niemand de schuld geven.. qeh daar zijn marokkanen perfect in, altijd is het de schuld van iemand anders hahah
 
S

Samir

Guest
Ze3ma en jij noemt je zelf marokkaan?echte marokkanen staan achter hun land bij goede resultaten en slechte resultaten.
En marokko staat nog steed 1e en algerije laatste.
viveee le marocccccccccccccccccccccccccc

algerije laatste? In groep D hebben de vier ploegen (Marokko, Algerije, Tanzania en de Centraal-Afrikaanse Republiek) allemaal 4 punten uit 3 wedstrijden hahaha en doelsaldos zeggen niks.. algerije gaat niet meer verliezen, ze worden alleen maar beter

ni3ash.. toen die algerijnen een penalty kregen, deed jij ook deze beweging hieronder?

Gerets.jpg.h170.jpg.280.jpg
 
6 feb 2011
1.652
24
Even chill mensen, is maar voetbal....levens hangen er niet vanaf, maarre...ik ben na een beetje kijken gestopt, vanwege plaatsvervangende schaamte.
 
S

Samir

Guest
Even chill mensen, is maar voetbal....levens hangen er niet vanaf, maarre...ik ben na een beetje kijken gestopt, vanwege plaatsvervangende schaamte.

hahaha jaa bessie dat begrijp ik wel..
 
6 feb 2011
2.708
25
hahaha nu is die neger opeens een racist hahaha t ligt gewoon aan het marokkaanse elftal.. niemand de schuld geven.. qeh daar zijn marokkanen perfect in, altijd is het de schuld van iemand anders hahah

ska zelf een blinde ezel zag dat die scheids omgekocht was ieghhh bledders algerijnen denken werkelijk da ze gewonnen hebben in hun fuccking dromen niet :)
t was puur omkoperij

en dat je marokko niet goed zag spelen sja logisch he telkens als ze de bal hadden moest een algerijn omvallen tfoee en moest die izan mens ook nog eens gaan fluiten om niks

1 ding als je voortaan voetbal kijke kijk met je ogen inplaats van met je neus :)_
 
5 feb 2011
8.897
38
ik lees hier allemaal mooie woordenschat tetouzint :p hahahah..... bessie heeft groot gelijk het is maar voetbal.. beetje achter een bal aan rennen, elkaar duwen, zwetend eindigen .. ach ja het gaat om het geld .. qa als het vrijwillig was , was dat veld gisteravond leeg hahaha. Marokko - Algerije was niet echt een spannende wedstrijd na die ene goal werd het saaier.. Marokko had hier en daar bepaalde kansen die ze hebben weggegooid oohja wrm schoot die Marokkaan die bal nog weg terwijl die bal in de handen van de keeper zat hahahah.. vreemde spelregels hebben ze
 
8 feb 2011
1.012
8
Doelsaldo zegt echt wel wat ik weet niet wat jij allemaal typt.Laatste wedstrijd gaat het om doelsaldo let maar op dan staat marokko er goed voor.
Je bent een marokkaan of je bent het niet als marokko slecht speelt en verliest dan kraak je ze altijd af en als ze winnen ga je weer zeggen ja man marokko is echt goed.
Een echte marokkaan steunt zijn land bij een goed resultaat of slechte.
En over die scheidsrechter die is 100% omgekocht wie een beetje verstand van voetbal heeft ziet dat gelijk!!!!!!
En ga maar terug naar 2009 kijk maar naar algerije vs Zambia en gabon vs togo , algerije vs Egypte dan ga je pas anders over deze scheidsrechter praten.
 
6 feb 2011
2.708
25
ik lees hier allemaal mooie woordenschat tetouzint :p hahahah..... bessie heeft groot gelijk het is maar voetbal.. beetje achter een bal aan rennen, elkaar duwen, zwetend eindigen .. ach ja het gaat om het geld .. qa als het vrijwillig was , was dat veld gisteravond leeg hahaha. Marokko - Algerije was niet echt een spannende wedstrijd na die ene goal werd het saaier.. Marokko had hier en daar bepaalde kansen die ze hebben weggegooid oohja wrm schoot die Marokkaan die bal nog weg terwijl die bal in de handen van de keeper zat hahahah.. vreemde spelregels hebben ze

logisch komt door die scheids gwn tfooee wejowww ik stuur m trug waar die uitgekomen is die amshoum :lol:
 
Bovenaan