Marouane Chamakh: 'De algerijnen verdienden het'

S

Samir

Guest
Ook Marouane Chamakh heeft van zich doen spreken over de scheidsrechter van gisterenavond. De aanvaller geeft wel aan dat de Algerijnen verdiend hebben gewonnen.

"Ik snap nog steeds niet hoe iemand deze scheidsrechter kan aanstellen voor deze wedstrijd. Hij was ook de scheidsrechter toen we tegen Tanzania speelden en ook een wedstrijd in Marokko. Hij heeft de hele wedstrijd gevormd. Is dit alles was de CAF kon vinden? Er zijn toch meer scheidsrechters in de wereld? Ondanks alles heb ik geen twijfels over de overwinning van Algerije. Ze verdiende het."

crop.php
 
6 feb 2011
1.652
24
hahaha waarschijnlijk indd...waarom zo 3ayak,ze gaan voetballen niet de catwalk oplopen...
 
S

Samir

Guest
hahaha waarschijnlijk indd...waarom zo 3ayak,ze gaan voetballen niet de catwalk oplopen...

hahaha toen ze t veld opkwamen (rond half 9) begonnen ze de toeschouwers te filmen met hun blackberries hahaha heeft iemand dat gezien?
algerijnen gingen warm lopen en marokkanen gingen pingen
 
6 feb 2011
2.708
25
mwhahaha chamakh ieghh

en tuurlijk verdiend algerije het maar was gwn onterecht dankzij die neger zwarte amshoum ik laat m nog smelten in de zon
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahah bessie! Hij dacht ik kan al niet voetballen dan maar de aanwezige meiden versieren :p hahahah was hij niet diegene die op het einde nadat de wedstrijd afgelopen was tranen in ze,n ogen had?
 
6 feb 2011
2.708
25
hahaha chamakh kan zekker wel voetballen ik weet niet wat voor voetbal jij kijkt :lol::lol:

en chamack huiilt altijd :lol:
 
5 feb 2011
8.897
38
tetouzint .. goh ik kijk alleen voetbal ALS het een spannende wedstrijd zou kunnen zijn wat afgelopen avond niet het geval was
 
8 feb 2011
1.012
8
Jullie zijn allemaal neppe marokkanen jullie kraken altijd marokkanen af.Echte marokkanen weer leren jullie dat nooit af om elkaar zwart te maken?
Deze chamack lacht jullie uit in plaats jullie hem!!!!
 
Bovenaan