Dit kan algerije op 3 juni verwachten tegen marokko.

8 feb 2011
1.012
8
Algerije gaat huilend naar huis.Volle bank insha allah.ahahaha,

Algerije gaat hier echt niet winnen.haha
[video=youtube;Z-xHno06st8]http://www.youtube.com/watch?v=Z-xHno06st8&feature=related[/video]

[video=youtube;-YMpoPa_Xdw]http://www.youtube.com/watch?v=-YMpoPa_Xdw[/video]
 
8 feb 2011
1.012
8
Moncef Belkhayat: Ik zal contact opzoeken met de ultras.

--------------------------------------------------------------------------------

De minister van sport & bewegen heeft laatst een poll op zijn facebook geplaats.
Je kon kiezen in welke stad de wedstrijd van Marokko-Algerije gespeelt zal worden, het wordt Casablanca.
Moncef Belkhayat zal alle elementen uitvoeren om de nationale elftal te ondersteunen.
Hij toonde zich ook bereid om contact op te zoeken met Ultras van Wydad en Raja , Om een mooie tifo te maken tegen algerije.

hij sprak over gerets:

"ik ben ervan overtuigd dat Gerets de oplossing zal vinden.
We moeten gemobiliseerd achter hem staan en vetrouwen in hem.
Want hij is hier voor een lange termijn je kan het zien als een project.
Hij is de enige die beslist over zijn tactische keuze en daar hebben wij vetrouwen in, hij is ook de man met de ervaring.


Betrekking tot arbitrage

De minister benadruke "dit is niet normaal dat zo'n scheidsrechter een wedstrijd in de teken van een kwalificatie voor de can mag fluiten.
En dat hij nog eens 2 keer ons wedstrijden fluit ,we hebben samen met de frmf over dit probleem gepraat de frmf zal dit probleem neerleggen bij de CAF.

Tenslotte

Ik bedank de Algerijnen de manier van de vriendschap tussen beide volken was prachtig.
Ik zal er alles aan doen om dit ook voor elkaar te krijgen ,want het wordt een belangrijke wedstrijd.
 
8 feb 2011
1.012
8
Marokko: Eric Gerets uit op 'revanche' in juni

Bij de persconferentie na het duel tegen Algerije, heeft Eric Gerets in Marrakech laten weten uit te zijn op revanche. De oefenmeester wil er alles aan doen om het duel in juni winnend af te sluiten.

"We begonnen de wedstrijd met zelfvertrouwen, maar de penalty in de 6de minuut zorgde voor desoriëntatie bij de spelers. De nervositeit hield de spelers ervan hun spel op te leggen. Deze wedstrijd was echt verrassend voor me. Ik had niet verwacht onder deze omstandigheden te spelen, en dan heb ik het geen eens over de scheidsrechter die 29 overtredingen tegen ons floot en 11 in ons voordeel. In de tweede helft moest ik wat tactische aanpassingen doen, maar we hadden problemen bij het zoeken naar oplossingen."

De oefenmeester gaat verder. "De poule bestaat momenteel uit vier landen met vier punten. Ik ga mijn revanche in juni pakken. Tot die tijd ben ik van plan verschillende buitenlandse spelers te gaan bezoeken en van dichtbij te volgen bij hun clubs."
 
8 feb 2011
1.012
8
hahah jah drm keh ze gaan m daar onthoofden zijn hoofd gebruiken als bal :lol: hahaha yeh fantasiiaaa

haha.ja idd.Marokko verlaat hij zoizo niet dan.haha
Jij bent echt een holigan maroc fan jij.haha,Zullen we samen naar die wedstrijd gaan op 3 juni ik ga insha allah.hahaha
 
Bovenaan