Ik vind dit niet terecht,

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Dat jullie als slachtoffer voordoen terwijl marouane geeneens verkeerd bezig was
hij deed gewoon wat hij moest doen dus actie ondernemen
40 emotions plaatsen en dan nog klagen ???
 
7 feb 2011
823
10
Dat jullie als slachtoffer voordoen terwijl marouane geeneens verkeerd bezig was
hij deed gewoon wat hij moest doen dus actie ondernemen
40 emotions plaatsen en dan nog klagen ???

Pfff jij hoort in 'OH OH Tirol' daar doen ze ook alles voor een beetje aandacht!
 
6 feb 2011
1.652
24
Hij doet zelf toch ook veel emoticons achter elkaar, dat deed ie een keer toen ik er was...tjah
 
3 feb 2011
2.199
34
Ik snap al die vriendjespolitiek wel, 1 Topic dat wordt geopend is meer dan Genoeg, ik snap jullie krijgen het werk van dat ene persoon om zulke topic's te openen. Of marouane, Belangrijk is haha NOT ! .. Niet alles naar andere personen richten, eerst weten dat Ook die ene persoon zich misdraagt met emotion's, slechte taalgebruik, en zelfs soms geen reden waarom die kickt, .. Maarja aub zeg hopeloze gevalletjes, Ga ergens anders klagen Door al die topic's wordt het juist erger.
 
5 mrt 2011
6.164
21
weetje wat het ergst is dat ik elisa en ouafa altijd de schuld krijgen van iets dat oneerlijk is maarja
Ik snap al die vriendjespolitiek wel, 1 Topic dat wordt geopend is meer dan Genoeg, ik snap jullie krijgen het werk van dat ene persoon om zulke topic's te openen. Of marouane, Belangrijk is haha NOT ! .. Niet alles naar andere personen richten, eerst weten dat Ook die ene persoon zich misdraagt met emotion's, slechte taalgebruik, en zelfs soms geen reden waarom die kickt, .. Maarja aub zeg hopeloze gevalletjes, Ga ergens anders klagen Door al die topic's wordt het juist erger.
 
5 mrt 2011
6.164
21
dan zeggen ze wy zijn de haters??? dat zijn hun ja maarjah zoals ze zeggen waarheid is hard waar de somigen niet tegen kunnen :D
I know maar hun kleine vrienden, krijgen de schuld niet, worden niet gekickt, Jep dat ken ik meid.
 
4 feb 2011
3.250
18
Sinds ik hier lid ben geworden krijg ik telkens hatelijke reacties , kicken , bannen ?

Snap dit niet en dan moeten er volgens deze site meer leden komen

Waarom denk je anders dat die nieuwe leden niet na 1 dagje terugkomen geef hun groot gelijk
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahahaha hoe zou dat toch komee...
Sinds ik hier lid ben geworden krijg ik telkens hatelijke reacties , kicken , bannen ?

Snap dit niet en dan moeten er volgens deze site meer leden komen

Waarom denk je anders dat die nieuwe leden niet na 1 dagje terugkomen geef hun groot gelijk
 
Bovenaan