ouafa elisa en sara stop met haten....

7 feb 2011
12
1
Laat iedereen in zijn waarde Marouane die doet wat hij moet doen en niets anders dus stop gewoon met dat kinderachtige gedoe, want hier bereik je niks mee;)
 
5 mrt 2011
6.164
21
eey wat is dit nu weer gaan jullie nu zo blijven doorgaan sara dit ouafa dit elisa dit ? laat ons dan ook in onze waarde wejoow
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik vraag me echt af waarom er hier mee word bemoeid ??? het is toch tussen ons
 
3 feb 2011
2.199
34
Al die vriendjes politiek, Laat die gast voor hem zelf op komen, en hier komen praten inplaats van jij de slaafje zyn. GET A LIFE !
 
5 mrt 2011
6.164
21
eey ik ben dit zat eh altijd ik elisa en ouafa hun altijd zehma schijnheilig ga toch wat anders doen dan hier komen zeuren alsof jullie nooit wat doen en ten eerste je moet eerst drie keer kicken dan ban en niet gelijk bannen en trouwens er zijn drie leden op chat gebanned veel leden zullen er nu aanwezig zijn op chat ;)
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik weet een ding wy hebben toch gelijk je moet drie keer kicken en dan bannen deed ie niet dus niet bemoeien
 
5 feb 2011
723
8
trouwens jy maakt het alleen maar erger met deze topic van je!

jullie hebben gelijk, eigelijk vind ik wel dat het TE serieus wordt genomen, het gaat hier alleen maar om DOMME emoticons, gaat de chat daar langzamer van worden ofzo?
en trouwens, niet dat ik haat ofzo, maar ik heb ergere dingen gezien dan die emoticons, mensen haten hier zo erg, en schelden daarbij ook , (noem geen namen) en die mensen hebben niet eens een KICK gehad.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik ben vergeten hoe ze dat noemen oooooohhhhhhhh vriendjespolitiekk hahahahahaha
jullie hebben gelijk, eigelijk vind ik wel dat het TE serieus wordt genomen, het gaat hier alleen maar om DOMME emoticons, gaat de chat daar langzamer van worden ofzo?
en trouwens, niet dat ik haat ofzo, maar ik heb ergere dingen gezien dan die emoticons, mensen haten hier zo erg, en schelden daarbij ook , (noem geen namen) en die mensen hebben niet eens een KICK gehad.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
5 mrt 2011
6.164
21
jij opent hier topic en wy zeggen wat en opeens ben je stil waarom heb je dan deze topic geopentt???
Laat iedereen in zijn waarde Marouane die doet wat hij moet doen en niets anders dus stop gewoon met dat kinderachtige gedoe, want hier bereik je niks mee;)
 
Bovenaan