Berlusconi wordt berecht om seks met minderjarige Marokkaanse

15 feb 2011
1.185
14
De minister president van italie Berlusconi moet terecht staan. Omdat hij seks had met een minderjarige meisje.. en ja natuurlijk, het is een marokkaanse meisje. wie had ook anders gedacht eh?

hier is ze:

Karima Rashida El Mahroug

[video=youtube;a_5cGb7aVEY]http://www.youtube.com/watch?v=a_5cGb7aVEY&feature=related[/video]

Karima+El+Mahroug+aka+Ruby+sets+record+straight+tInKokx1J3yl.jpg


Karima+El+Mahroug+aka+Ruby+sets+record+straight+k77KqCudrnjl.jpg


Karima+El+Mahroug+aka+Ruby+sets+record+straight+609g7jThLKnl.jpg


wat een kop, vuile slet tfuu onze naam maakt ze belachelijk
 
15 feb 2011
1.185
14
nieuwsberichten erover:

MILAAN - Voor de rechtbank in Milaan is woensdag het geruchtmakende proces begonnen tegen de Italiaanse premier Silvio Berlusconi wegens onder meer betaalde seks met een minderjarige.

Volgens het Openbaar Ministerie in Milaan heeft de regeringsleider de Marokkaanse nachtclubdanseres Karima el-Mahroug, beter bekend onder haar artiestennaam Ruby, betaald voor seksuele handelingen, toen zij nog maar zeventien was.
Ook zou hij zijn positie als premier misbruikt hebben om Ruby vrij te krijgen toen zij voor diefstal was opgepakt.
Eerste keer
Dat Berlusconi de opening van het proces niet bijwoonde, kwam niet als een verrassing. Ook Ruby, die ontkent dat zij seks heeft gehad met de minister-president, was niet bij de eerste regiezitting, waarin alleen enkele procedurele.zaken kort werden besproken.
 
15 feb 2011
1.185
14
ze ontkent dat ze seks heeft gehad met de minister president haha

[video=youtube;o6Z8va5IAyA]http://www.youtube.com/watch?v=o6Z8va5IAyA[/video]
 
3 feb 2011
2.199
34
Het is slecht, Maar laat haar haar ding, doen i know ze maakt onze naam zwart, Maar als jy van je zelf weet dat je Goed bent, maak je nie druk, leef je eigen leven en LAAT LEVEN !
 
5 feb 2011
8.897
38
Thamshoenta idd.. bedoel het is tenslotte haar leven niet die van mij.. gelukkig maar en uhmm ja ze doet maar t kan mij eerlijk gezegd helemaal niks schelen ..
 
3 feb 2011
2.199
34
Thamshoenta idd.. bedoel het is tenslotte haar leven niet die van mij.. gelukkig maar en uhmm ja ze doet maar t kan mij eerlijk gezegd helemaal niks schelen ..

Juistem Samiraatje, my kan het ook niks schelen .. zy doet hoe zy het wilt, ik lig er totaal niet wakker van.
 
Bovenaan