Rkempo Ait wayagher belt met tahrant hahaha

S

Samir

Guest
[video=youtube;3R9biTj6OEU]http://www.youtube.com/watch?v=3R9biTj6OEU[/video]
 
23 apr 2012
119
2
hahahahahahahaha!!!! 14? Ataf 3th tetthath zigenta hahahah

Meythawith mashashumawig.. hahahahahahahahahhahaha

nush wedji th miss n hramm.. z3hma tzoemig raza3a3 hahahahahahah eleyma
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik vind dat eigenlijk echt niet grappig. Dit is een echte gesprek en dat meisje wil echt trouwen. Ik vind dat maar heel zielig van die man.
 
6 feb 2011
5.829
132
Ze kent hem niet eens en ze gaat in op zijn aanzoek kifesh? En hoe grappig hahaha

die meisjes zijn nu eenmaal hopeloos. Genoeg dames daar van over de 30 die niet aan een man geraken. Ik zeg dit gwn maar beter lach je niet met mensen hun miserie.
 
23 apr 2012
119
2
die meisjes zijn nu eenmaal hopeloos. Genoeg dames daar van over de 30 die niet aan een man geraken. Ik zeg dit gwn maar beter lach je niet met mensen hun miserie.

Die laatste zin begrijp ik niet helemaal.
Het is grappig hoe die man praat en hoe zij er op in gaat! Ik lach die dames niet uit omdat ze niet aan een man geraken a belg.. hihi
 
6 feb 2011
5.829
132
Die laatste zin begrijp ik niet helemaal.
Het is grappig hoe die man praat en hoe zij er op in gaat! Ik lach die dames niet uit omdat ze niet aan een man geraken a belg.. hihi

hhaha ok iedereen zijn eigen humor. Dit vind ik zielig. Je zegt juist dat je lacht over hoe zij erop in gaat, ewa meskiena zij wil trouwen maar vind niemand dan komt die shmat met haar voeten spelen en dat vind jij grappig?
Met die laatste zin wilde ik zeggen dat je ook nog op de wereld bent als je haar uitlacht kan jou hetzelfde overkomen Allahi hfad.
 
23 apr 2012
119
2
hhaha ok iedereen zijn eigen humor. Dit vind ik zielig. Je zegt juist dat je lacht over hoe zij erop in gaat, ewa meskiena zij wil trouwen maar vind niemand dan komt die shmat met haar voeten spelen en dat vind jij grappig?
Met die laatste zin wilde ik zeggen dat je ook nog op de wereld bent als je haar uitlacht kan jou hetzelfde overkomen Allahi hfad.

haha ieder zijn humor. Ik kan er wel om lachen! Manier van versieren.. athagaroet inou hahahah
 
Bovenaan