mijn afkomst

9 feb 2011
4
0
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .
 
5 feb 2011
723
8
Wat voor een belachlijk racitische opmerking is dat, hoezo die mogen dood vallen, de meeste van mijn vrienden zijn arabieren.
Hun haten mij niet ik haat hun niet, jij en geert wilders zijn precies het zelfde, hij haat jij haat.
Stik in je focking haat, sluit deze kk topic af want het maakt me aggressief.

En nog iets... 19 jaar???????? ik zou denken dat je eerder 12 jaar was, me broertje van 14 heeft niet eens zo een haat tegenover personen.
 
6 feb 2011
5.829
132
Wat voor een belachlijk racitische opmerking is dat, hoezo die mogen dood vallen, de meeste van mijn vrienden zijn arabieren.
Hun haten mij niet ik haat hun niet, jij en geert wilders zijn precies het zelfde, hij haat jij haat.
Stik in je focking haat, sluit deze kk topic af want het maakt me aggressief.

En nog iets... 19 jaar???????? ik zou denken dat je eerder 12 jaar was, me broertje van 14 heeft niet eens zo een haat tegenover personen.

Wil je de mensen eens met rust laten iedereen zijn eigen mening over wie hij al dan niet haat. Hij heeft misschien een reden om ze te haten zoals ik en vele anderen. Ik ben ook 20, lijk ik nu 12? mwahahaha
 
6 feb 2011
5.829
132
Mustii jij hebt ook zo'n haat aan arabieren hé haha

Eerlijk ik haat ze, inshAllah zal Allah mij vergeven als ik verkeerd ben, maar als mijn ouders me vertellen wat het Marokkaans leger met hen deed krijg ik wraak gevoelens en wens ik ze het ergste. Het is niet dat het ingelepeld is door mijn ouders dat Arabieren slecht zijn, integendeel mijn moeder zegt altijd ik heb niks tegen hun overal heb je goede en slechte mensen en Allah zal hun wel straffen. Maar ik zal een Arabier nooit het licht in de ogen gunnen. Maar wie ben ik, dus wees niet gekwetst Arabieren hahahaha
 
4 feb 2011
3.250
18
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .



Je overdrijft met dat gehaat doe ff normaal
Het zijn ook marokanen en moslims!
 
5 feb 2011
723
8
Wil je de mensen eens met rust laten iedereen zijn eigen mening over wie hij al dan niet haat. Hij heeft misschien een reden om ze te haten zoals ik en vele anderen. Ik ben ook 20, lijk ik nu 12? mwahahaha

Eey musti.... wat zij hier formuliert is geen mening, als het een mening was had ze wel erachter geschreven wat zij vind van de arabieren.
Dit heeft zij niet gedaan dus ik noem het gewoon een haatzaaiende bericht die ze heeft geschreven zonder erbij na te denken, en als jij vind dat dat een mening is, dan geef jij dus aan Geert Wilders ook gelijk.
 
6 feb 2011
11.252
91
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .

niet alle arabieren over 1 kam scheren:)
 
6 feb 2011
5.829
132
Eey musti.... wat zij hier formuliert is geen mening, als het een mening was had ze wel erachter geschreven wat zij vind van de arabieren.
Dit heeft zij niet gedaan dus ik noem het gewoon een haatzaaiende bericht die ze heeft geschreven zonder erbij na te denken, en als jij vind dat dat een mening is, dan geef jij dus aan Geert Wilders ook gelijk.

Het gaat erom mijnheer dat ze niemand iets verkeerd heeft gedaan noch heeft ze aangemaand naar haat. Ze zegt ik groet iedereen behalve Arbieren die mogen doodvallen. Dat is haar goed recht, wie zijn wij om te zeggen wat ze "moet" zeggen? Wilders mag zoveel zeggen als hij wil, ik luister niet eens naar zijn ideologie, dus ik weet niet wat deze 2 zaken met mekaar te hebben?
 
4 feb 2011
3.250
18
Jullie hebben echt een haat tegenover de arabieren!!
Is echt niet normaal
meer
 
Bovenaan