Anti trouw topic * Redenen om niet te trouwen.*

5 mrt 2012
18.240
681
Ja zeker!!!! haha

Geef jij ook eens goede redenen!!
trouwen is geld verspilling
geen verantwoordelijkheden
Je hoeft niet afhankelijk te zijn van je man
Je hebt meer tijd voor vrienden ( je kan dan een girlsnight organiseren ensow :hihi:)
Meer tijd voor jezelf

... etc

 
10 mei 2012
518
5
Stel dat jij weet met wie je vrouw een relatie heeft gehad en je kent die persoon of je komt m op straat tegen.. Dat wil je toch niet??
Ik zou nooit en ten nimmer vragen naar zijn (eventuele) exen.......

Ik wil het wel weten. want dan kan ik die vrouw snel dumpen. want ik vind het erg als ik het niet weet dat die man de ex van mn vrouw geweest is en dat ik dat niet weet. stel je voor ik ga stoer praten ofso en die ex gaat stikum lachen zo van ik heb je vrouw gehad.

ik wil een onaangeraakte vrouw. punt.
 
5 mrt 2012
18.240
681
hahah daarom gaan ze mekaar aanvullen :p

haha vrouwen krijgen dan ook meer haar uitval haha en krijgen vaker grijs haar zeker als je aan kindjes begint haha nog een nadeel ( misvormde lichaam na de bevalling ) no thanks ik pas.):haha:
 
21 aug 2011
13.008
244
haha vrouwen krijgen dan ook meer haar uitval haha en krijgen vaker grijs haar zeker als je aan kindjes begint haha nog een nadeel ( misvormde lichaam na de bevalling ) no thanks ik pas.):haha:

whahah of je komt ook een paar kilo's bij door gewoon getrouwd te zijn (you know what I mean) :p
 
1 aug 2011
4.659
53
1) trouwen = rouwen
2) Weer iemand die het beter weet
3) standaard discussies
4) Je komt aan door stress
5) Schoonfamilie <<< do I need 2 say more?
6) kinderen, koppijn!
7) Lekker altijd bij je ouders blijven
8) geen afscheid nemen van de klerenkast van je zussen en sieraden
9) geen afscheid nemen van mn broers die mijn ING/ABN AMRO/Rabobank zijn...
10) altijd beschikbaar zijn voor mn vriendinnen
11) geen rekening houden met meneer, maar alleen met jezelf
12) geen vermogen uitgeven voor je bruiloft
13) lekker maagd blijven
14) thuiswonen, eigen kamer, eigen bed, eigen kast
15) schoonmaken wanneer het je uitkomt
16) thuiskomen en mijn mooie mamma zien die de deur open doet en mij altijd terugstuurt naar de supermarkt
17) thuiskomen en mijn mooie pappa zien die gelijk met dua start en mij een knuffel geeft
18) voor het slapen gaan , kleren passen die je de volgende dag aandoet en langs de kamer gaan van mn zussen en vragen of het me mooi staat
19) vrijgezel zijn en blijven!
20) geen grijze haren , maar wel mijn eigen mooie bos haren..dus geen haaruitval!
 
1 aug 2011
4.659
53
hahaha..maar euhm... ik wil WEL trouwen hoor.. hahahahahaa!!! Ben totaal niet anti trouwen ofso ;)
 
Bovenaan