Familie Bezoek!

5 mrt 2011
6.164
21
aahahahahahaahahahaa ik ging stuk toen me zuss theepot naar keuken moest brengen en opeens valt diee theepot op haar voet hoorje kapot hard aauuuw
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Hahahaha ik had ruzie met me zus toen we bij me opa en oma waren en daar was heel de familie wij zaten zo tegenover elkaar en gingen elkaar steeds uitschelden en zij zei iets waar ik niet tegen kon en toen zei ik heel hard IZAN hahahahaah wajowu iedereen keek me aan en me moeder keek me met een dodelijke blik aan van jou pak ik thuis wel hahahahahahaah.
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahahahahahaahahaaahaaa
hahahaha ik had ruzie met me zus toen we bij me opa en oma waren en daar was heel de familie wij zaten zo tegenover elkaar en gingen elkaar steeds uitschelden en zij zei iets waar ik niet tegen kon en toen zei ik heel hard izan hahahahaah wajowu iedereen keek me aan en me moeder keek me met een dodelijke blik aan van jou pak ik thuis wel hahahahahahaah.
 
5 mrt 2011
6.164
21
we waren zoo in marokko en we hadden bezoek en me broer wist niet dat we bezoek hadden dus hy kwam naar beneden zonder T'shirt aan ineens zit hij helee bezoek en ik moest weer kapot lachen ik kon niet meer
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
we waren zoo in marokko en we hadden bezoek en me broer wist niet dat we bezoek hadden dus hy kwam naar beneden zonder T'shirt aan ineens zit hij helee bezoek en ik moest weer kapot lachen ik kon niet meer

Hhahhahahahahahahahahahahahhhhahaha wajouww
 
S

Samir

Guest
laatst ging k op bezoek bij soussi familie. we kregen op tafel een bord met couscous en eieren. ik moest er bijna van overgeven. en die swassa maar pushen van; a weldi, niet schamen a samir, zied koul. toen ik zag hoe die mannen met handen aten, balletjes maken van dat droge couscous en happen in gepelde eieren, moest k gelijk opstaan en naar toilet.. daar heb k overgegeven hahaha nooooit meer ga ik bij een soussie eten
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
laatst ging k op bezoek bij soussi familie. we kregen op tafel een bord met couscous en eieren. ik moest er bijna van overgeven. en die swassa maar pushen van; a weldi, niet schamen a samir, zied koul. toen ik zag hoe die mannen met handen aten, balletjes maken van dat droge couscous en happen in gepelde eieren, moest k gelijk opstaan en naar toilet.. daar heb k overgegeven hahaha nooooit meer ga ik bij een soussie eten

Hahahahahahaha
 
6 feb 2011
13.473
66
Als je dat niet eens aankan, moet je mij maar zien eten..Als ze smekken ofwat, dan oké, dat is erg onsmakelijk. Maar met handen eten is gewoonte eh.
laatst ging k op bezoek bij soussi familie. we kregen op tafel een bord met couscous en eieren. ik moest er bijna van overgeven. en die swassa maar pushen van; a weldi, niet schamen a samir, zied koul. toen ik zag hoe die mannen met handen aten, balletjes maken van dat droge couscous en happen in gepelde eieren, moest k gelijk opstaan en naar toilet.. daar heb k overgegeven hahaha nooooit meer ga ik bij een soussie eten
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik was in Marokko, we hadden bezoek gekregen en het werd een beetje laat.
En als ik merk dat het laat is, geloof me, dan word ik een dronken kop. Dus ik wou bezoek uitzwaaien toen ze weggingen.
Ewa je kent toch die lange trappen in Maghreb, ik wou naar benedem lopen, waar bezoek bij
de deur op het punt stond om weg te gaan. Opeens hoor je : ta7 ta7 ta7 ta7 ta7 ta7.
Ik ben van de bovenste tree naar beneden gevallen. Opeens lag ik op de grond voor
mijn familie. Niet dat het pijn deed ofzo, walakin de schaamte die ik toen voelde. Verschrikkelijk.
 
Bovenaan