Opmerking over deze webpagina

9 apr 2011
29
1
Ik zal het hier ook aankaarten omdat ik denkt dat het hier meer op zijn plaats is:

Onder het gedeelte van deze webiste "De dorpen en steden in de Rifgebergte" staan maar twee subcategorien: Regio Nador en Regio El Hoceima. Mijn vraag is nu... voor wie is deze website bestemd? Alleen voor deze twee? Zo ja, dan ga ik ervanuit dat de rest van de Irifiyen hier niet welkom zijn. Zo niet, dan wens ik dat er naar wordt gekeken zo nodig bijgewerkt.

Vreemd dat dat niemand is opgevallen overigens.
 
S

Samir

Guest
rifo81 de website is momenteel nog in de maak. Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle imazighen op de website verschijnen. We zijn nu bezig met omgeving taza - taounate. Daarna komt omgeving Saaidia, Berkane tot Oujda. We zijn begonnen met nador en alhoceima omdat deze omgeving het populairste is onder de Nederlanderse imazighen.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
rifo81 de website is momenteel nog in de maak. Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle imazighen op de website verschijnen. We zijn nu bezig met omgeving taza - taounate. Daarna komt omgeving Saaidia, Berkane tot Oujda. We zijn begonnen met nador en alhoceima omdat deze omgeving het populairste is onder de Nederlanderse imazighen.

He he daar was ik op aan het wachten Saidia berkane en oujda!!
 
Bovenaan