Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 aug 2012
45
0
Ik lees op het internet abnormale reacties van de ait waryiger over de ibdarsen, ook bij rkempo.nl waardoor ik graag op wilden reageren maar de topic(24-05-12) was gesloten. Ik heb besloten om een nieuw topic te openen om toch mijn woord te doen.

De ait waryiger leven in enorme hoogmoed terwijl dat volk niks voorstelt. Die slagvelden die jullie hebben gewonnen dankzij andere riffijnen die jullie ook vaak ontkennen en vernederen stellen ook niet heel veel voor. Die winst was zeker te danken aan andere riffijnen want toen jullie in 1958 alleen voor een leger stonden stelden jullie niks voor en nu nog steeds niet.

De racties over ibdarsen op rkempo.nl zoals ik ze hieronder heb samengevat kunnen alleen kloppen als je ibdarsen vervangt door ait waryizan, met bronnen als bewijs:
Reacties van ait waryizan:

IBDARSEN zij al gayawan, dieven, goedkope volk, geen mannen , verraders, rotzooi , niet zo interessant, zitten vast, houden zich met criminelen activiteiten en de meiden zijn uitschot.
Hieronder vind je de echte dieren, dieven en dealers waar de Haagse straatafval en Amsterdamse tasjesdieven uit voortkomen, die hebben schijt aan hun zusjes terwijl de ibdarsen hun zusjes veel strenger opvoeden.
Onrusten in Alhoceima – Amazigh.nl

jullie meiden maken deel uit van uitschot netwerken, zelfs in Marokko staan jullie er bekend om ----- pagina 1/2/3/9/10/11/12 zijn jullie meiden.
alhoceimakhab2012's blog - Page 12 - 9hab alhoceima 2012 - Skyrock.com

Op het strand van Biya stonden een keer wijven uit noorwegen in bikini op een podium voor het publiek te dansen, een strandfeest zoals Westerlingen dat ook doen. In plaats van hun zusjes aan te spreken stonden ze allemaal te kijken, dat kun je toch geen mannen noemen. De echte mannen dat zijn ibdarsen. In Driouch wilden ze een keer feest houden snachts tijdens de ramadan met danseressen uit de atlas. Een abdars die ging met een jachtgeweer naar hun toe en heeft ze duidelijk gemaakt dat het ramadan is en dat er geen feest met drank en vrouwen komt. Daar hebben ze ook gehoor aan gegeven en daar kunnen de ait waryizan ook wat van leren.

De stranden van biya zijn behalve de thuishaven van het uitschot ook erg belangerijk voor mensensmokkelaars en hajs smokkelaars waardoor jullie stad na provincie Nador de rijkste is van Marokko.

Ait waryizan vallen qua gedrag niet meer onder de Riffijnen maar onder de aradieren. Zelfs jullie eigen uitschot begint zich voor al hoceima te schamen en beweren dat al hoceima steeds meer op arabische steden begingt te lijken; drank ,ho, feesten nog alleen de sextoeristen zoals hij zei. Ook andere mensen zien al hoceima als een verloren, zelfs igarbieen is het opgevallen. Op nadorcity.nl stond een keer de er bij jullie een slijterij is geopend op 20m van een moskee. In Driouch mag je geen bar openen terwijl er bij jullie op terras wordt gezopen, schaamteloos volk. Jullie zijn inmiddels de zwakste schakel van de riffijnen en kom uit jullie fantasiewereld dat jullie zogenaamd de echte mannen zijn en echte vrouwen hebben.

Het is maar een diss zoals jullie het ook noemen
 
S

Samir

Guest
ibdarsen uit metalsa en ait wayagher hebben altijd haat tegenover elkaar haha elke abdars die ik spreek zegt: ik haat aitwayagher. en elke ait wayagher die ik ken zegt dat hij/zij abdarsen haat..
 
28 mei 2012
236
0
ibdarsen uit metalsa en ait wayagher hebben altijd haat tegenover elkaar haha elke abdars die ik spreek zegt: ik haat aitwayagher. en elke ait wayagher die ik ken zegt dat hij/zij abdarsen haat..


eergisteren nog ruzie gemaakt op m.nl met ait wayagers en ait toezine , 3 keer raden, waar het over ging, de haat komt meestal van hun kant, overal heb je goede en slechte mensen, het lijkt alsof ze op internet helemaal los komen, want in mijn dagelijkse leven merk ik de haat niet
 
6 feb 2011
5.829
132
Ge vergist u maat al die ait wayagher in den haag zijn ait 3os. O3os wenni die nettan awa3os ;)
Die foto's in hoceima bewijzen niks die kunne van elke stam zijn. Ibdarsen, ait touzine, ait wayagher,... Ik heb dit jaar op sfiha grote fdiha gezien van blote vrouwe, ik heb die zee afgezworen. Een vriend had een slet aangesproken en raad eens? Ze was een tabdarst.

Tijdens ramadan dit jaar is er een awayagher op het strand gekomen en heeft hij daar achter wijven zitten lopen en zeggen dat ze zich moesten schamen.

Tot slot ik ken echt geen ibdarsen maar aan deze topic te zien weet ik waarom jullie gehaat zijn. Woorden zijn onnodig.
 
1 aug 2011
4.659
53
welcome West! Een mede tabdarst hier.. Je zal een aanval krijgen van hoceima'landerss, want daar is deze site 70% mee gevuld.. Stress niet erom, je weet zelf beter.. ;)
 
6 feb 2011
11.252
91
wat maakt het net nou uiit wat we zijn
en musti eerst na je zelf kijken en dan naar andere.

we zijn moslims mensen
 
28 mei 2012
236
0
Ge vergist u maat al die ait wayagher in den haag zijn ait 3os. O3os wenni die nettan awa3os ;)
Die foto's in hoceima bewijzen niks die kunne van elke stam zijn. Ibdarsen, ait touzine, ait wayagher,... Ik heb dit jaar op sfiha grote fdiha gezien van blote vrouwe, ik heb die zee afgezworen. Een vriend had een slet aangesproken en raad eens? Ze was een tabdarst.

Tijdens ramadan dit jaar is er een awayagher op het strand gekomen en heeft hij daar achter wijven zitten lopen en zeggen dat ze zich moesten schamen.

Tot slot ik ken echt geen ibdarsen maar aan deze topic te zien weet ik waarom jullie gehaat zijn. Woorden zijn onnodig.

wat een lompe reactie, enige die slecht ging praten over ait wayagers was de ts , terwijl er hier ook andere (t)ibdarsen hebben gereageerd, ik zou zeggen lees je ot, begrijp het en praktiseer het
 
15 aug 2012
1.046
18
Oké, hoe laag kun je zakken.

Wij zijn allemaal Marokkanen, hoe kan de ene Marokkaan de andere Marokkaan haten om zijn/haar stam? Je kunt niet kiezen in welke stam je word geboren.

Dit is echt zielig.
 
6 apr 2012
17.066
124
Ge vergist u maat al die ait wayagher in den haag zijn ait 3os. O3os wenni die nettan awa3os ;)
Die foto's in hoceima bewijzen niks die kunne van elke stam zijn. Ibdarsen, ait touzine, ait wayagher,... Ik heb dit jaar op sfiha grote fdiha gezien van blote vrouwe, ik heb die zee afgezworen. Een vriend had een slet aangesproken en raad eens? Ze was een tabdarst.

Tijdens ramadan dit jaar is er een awayagher op het strand gekomen en heeft hij daar achter wijven zitten lopen en zeggen dat ze zich moesten schamen.

Tot slot ik ken echt geen ibdarsen maar aan deze topic te zien weet ik waarom jullie gehaat zijn. Woorden zijn onnodig.

Ik ook ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan