Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
20 dec 2011
4.337
44
Maat ben je gefrustreerd? Ik ben geen aitwayagher maar wat je hier doet is generaliseren. Deze discussie moeten we elke keer voeren en ik word het een beetje zat. Ik heb een grote vriendenkring en die bestaat voor 80 procent uit shab aitwayagher. Ik kan je vertellen dat zij echte mannen zijn die altijd voor je klaar zullen staan. Ze hechte grote waarde aan hun eer en hebben grote respect voor de vrouw. Je komt echt met bigbullshit aanzetten wollah en dat wekt irritaties bij mij op. Je moet je meer verdiepen in de riffijnse geschiedenis kameraad. In het begin van de rifoorlog vormde de aitwayagher de kern van elke gevoerde veldslag. Met kleine aantallen streden zij tegen een georganiseerd leger. Een beetje je frustratiesss op internet gooienn tzz waarom ga naar awayagherr en zeg het hem in zijn gezicht. Ateshedd a3moed gelijkk en dat weet je ook. Misschien denken jullie waar maakt die achebdan zich druk omm ewa jaa ik doe gewoon wat die broeders uit alhoceima ook voor mij zullen doen.
 
1 aug 2011
4.659
53
nou nou, zo kan die wel weer... Wat een gekwek weer over indarsen en aith wayagher.. Zelfs ik irriteer me eraan.. Grow up and have moslimlove.. Slaap lekker lieve geitjes
 
20 dec 2011
4.337
44
heey west ga je nog in disucussie met een van ons hier of beperk jij je tot één reactie.
 
6 apr 2012
17.066
124
Oké, hoe laag kun je zakken.

Wij zijn allemaal Marokkanen, hoe kan de ene Marokkaan de andere Marokkaan haten om zijn/haar stam? Je kunt niet kiezen in welke stam je word geboren.

Dit is echt zielig.

uhu, wat ik raar vind is dat er haat was tussen de berbers en arabieren en nu is het zelfs tot het punt gekomen dat er onderling de berbers haat is , waarom ? omdat de een zijn stam beter vindt dan de ander ... :'(
 
20 dec 2011
4.337
44
uhu, wat ik raar vind is dat er haat was tussen de berbers en arabieren en nu is het zelfs tot het punt gekomen dat er onderling de berbers haat is , waarom ? omdat de een zijn stam beter vindt dan de ander ... :'(

Bepaalde mensen houden ervan om de stam waar zij vandaan komen te suprimeren. Vaak vallen ook diegene andere stammen aan. Frapant heel frapant vooral als je , je eigen bedenkt dat we moslims zijn en we een eenheid moeten vormen. Neem voorbeeld aan Mohammed amezian en Abdelkarim Elkhatabbi. Deze mensen verenigde de riffijnen en zo waren de riffijnen capabel genoeg om tegenover een spaans en frans leger te staan.
 
6 apr 2012
17.066
124
Bepaalde mensen houden ervan om de stam waar zij vandaan komen te suprimeren. Vaak vallen ook diegene andere stammen aan. Frapant heel frapant vooral als je , je eigen bedenkt dat we moslims zijn en we een eenheid moeten vormen. Neem voorbeeld aan Mohammed amezian en Abdelkarim Elkhatabbi. Deze mensen verenigde de riffijnen en zo waren de riffijnen capabel genoeg om tegenover een spaans en frans leger te staan.

Uhu, ik snap ook niet waarom ze hun stammen zo in de lucht prijzen maar bon, en ja je hebt gelijk ze moeten niet kijken naar arabier of berber of andere stam, maar het gene wat telt is dat je een moslim/moslima bent! Als ze dat nou eens zouden realiseren hé .

en ja hebt gelijk die mensen die riffijnen verenigd, spijtig genoeg is er nu niemand die de moslims verenigd .
 
23 aug 2012
45
0
Achebdan
Krijg de klere jij en die ait waryizan haters met je atjed a3moed

Ik zo niet weten waarom ik bang zou zijn voor een laf volk. Ik weet niet wat jij onder eer verstaat maar ik merk niks van die eer. Het is een verloren volk met heel veel haat naar vooral de ibdarsen wat naar mijn mening nergens voor nodig is. Mannen zijn het zeker NIET met hun loslopende teven op vooral de stranden van BIYA en al zou ik hulp nodig hebben zou ik het NOOIT aan hen vragen. Genoeg ibdarsen waar ik terecht kan voor hulp, ook mensen die mij niet kennen. Ik hoef ze alleen te vertellen uit welke familie ik kom en de hulp die ik kan krijgen kan jij niet krijgen van die ait waryizan die 80% van je vrienden vormen. Geschiedenis ken ik zeker, de ait waryiger stam betond uit 200000 mensen terwijl maar een handje vol vocht en de rest waren allemaal verraders, zij hebben uiteindelijk abdelkrim verraden. Wat bij irritaties wekt is dat jij geen woord spekt over de ait waryizan die constant de ibdarsen beledigen. Zonder hun haat was het nooit zover gekomen.
 
20 dec 2011
4.337
44
West

Ik heb jou niet beledigd vriend dus ik begrijp jou reactie in deze niet. Duidelijk dat je nog aan het puberen bent geen probleem.

Ik heb niet geinsinueerd dat je bang moet zijn dat zeg jij zelf. Ik kan uit je reacties concluderen dat je gefrustreerd,zwak en homosexueel bent. Je scheld alleen maar uit maar komt niet met argumenten. Ik kan niet met je in discussie gaan als je niets onderbouwt. ''Ik hoef ze alleen te vertellen uit welke familie ik kom'' ahaha totaal niet relevant kameraad. Ik begrijp deze opmerking niet?? Wil je stoer overkomen of?? Ik heb werkelijk nog nooit zon lelijke samenvatting gelezen over de rifoorlog wollah schandalig. Duidelijk dat je een wikipediasletje bent geen probleem hoor maar deel zulke informatie niet met ons. Even voor de duidelijkheid hea west. Ik val de ibdarsen niet aan hea maar jou als persoon. Dit is een site met principes dus zult taalgebruik over een bepaalde stam wordt hier niet getolereerd. Het is overigens vreemd dat de moderators jou met rust hebben gelaten. Heb je een mening prima maar praat normaal en ga normaal met mensen in discussie.

Mohiem houdoee
 
23 aug 2012
45
0
Achebdan
Het zou me niks verbazen als je gewoon eerlijk voor je afkomst uitkomt en vertelt dat je een ait waryiger bent. Dat schijnheilig gedoe van jullie ken ik inmiddels . Jullie beledigen de ibdarsen wel vaker onder de mom ik heb het maar gehoord. Of schaam je voor je afkomst omdat jullie niks voorstellen, vooral met die sletten. Jullie ait waryizan hebben vast een hekel aan de ibdarsen omdat jullie sletten al te graag ibdarsen aan de haak slaan.Ook een agzenay die op jacht ging naar sletten in al hoceima heeft mij vertelt dat die teven de voorkeur geven aan ibdarsen, het doet jullie pijn dat jullie overgeslagen worden voor de ibdarsen. Ga jullie maar lekker door met pooieren van jullie topless sletten, afval.

Dit is een site met principes dus zult taalgebruik over een bepaalde stam wordt hier niet getolereerd. Het is overigens vreemd dat de moderators jou met rust hebben gelaten. Heb je een mening prima maar praat normaal en ga normaal met mensen in discussie.

De bovenstaande opmerkingen kan je beter aan je eigen broertjes vertellen want zij zijn ermee begonnen. Zolang de ibdarsen worden beledigd vind jij blijkbaar niet erg.
 
1 mei 2012
8.118
110
ACHEBDAN is geen ait wayagher, West, niet zo oordelen over iemand. Het ligt toch aan de persoon zelf hoe die is, en niet aan de stam of afkomst? Elk persoon is anders, alhamdoelilaah!
 
20 dec 2011
4.337
44
Achebdan
Het zou me niks verbazen als je gewoon eerlijk voor je afkomst uitkomt en vertelt dat je een ait waryiger bent. Dat schijnheilig gedoe van jullie ken ik inmiddels . Jullie beledigen de ibdarsen wel vaker onder de mom ik heb het maar gehoord. Of schaam je voor je afkomst omdat jullie niks voorstellen, vooral met die sletten. Jullie ait waryizan hebben vast een hekel aan de ibdarsen omdat jullie sletten al te graag ibdarsen aan de haak slaan.Ook een agzenay die op jacht ging naar sletten in al hoceima heeft mij vertelt dat die teven de voorkeur geven aan ibdarsen, het doet jullie pijn dat jullie overgeslagen worden voor de ibdarsen. Ga jullie maar lekker door met pooieren van jullie topless sletten, afval.



De bovenstaande opmerkingen kan je beter aan je eigen broertjes vertellen want zij zijn ermee begonnen. Zolang de ibdarsen worden beledigd vind jij blijkbaar niet erg.

Luister eens even klein kind. Ik ben een achebdan en het interesseert me geen reet of je dat nou wel of niet gelooft. Als je zulke opmerkingen maakt over ichebdanen zal je het wel merken kameraad. Nogmaals je onderbouwt helemaal niks en je bent alleen maar aan het schelden. Al je reacties slaan nergens op en jij als persoon bent een schande voor de ibdarsen. Als ik een abdars was zou ik je op de brandstapel gooien in driouch. Een geweldig idee eigenlijk ofniet?
 
23 aug 2012
45
0
De enige die hier zich als een kind gedraagt dat ben jij. De ait waryigher die mogen wel schelden maar als ik iets terug zeg begin je te janken. Een echte man is rechtvaardig en zou behalve mij ook de ait waryigher hebben aangesproken. Jij bent niet veel beter dan dat uitschot waarvoor je het opneemt, afval. Je kan er alleen van dromen om een abdars te zijn. Gooi die sletten van BIYA maar op de brandstapel. Zelfs een awaryigher heeft op deze site een keer toegegeven aan een agzenay dat er onder hen heel veel verraders waren. Alleen onwetenden blijven ontkennen.
 
4 apr 2012
1.869
43
Even een vraagje wij zijn toch moslims?als ik het goed heb is het antwoord daarop een ja.
Maakt het uit of je een ibdarser ,tatoezint of achebdan bent wij zijn 1! West waarom maak je je druk om dat noem je jezelf een moslim of liever een ibdarser he?
Laat het liggen en ga wat nuttigers doen dan hier ruzie zoeken.
Hoppelijk kom je eruit.
Wahalaikoem wasalaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan