Traditionele henna liedje!!

19 okt 2012
11
0
wie kent er henna liedjes die op hennafeest wordt gedraaid?? net al milouda maar haar liedjes versta je onduidelijk

kent iemand goeiee en duidelijke?


alvast bedankt !!
 
S

Samir

Guest
[video=youtube;Dk5PVGdIRN0]https://www.youtube.com/watch?v=Dk5PVGdIRN0[/video]

Berberse izran haha
 
5 apr 2012
1.999
44
haha echt een leuke ouders die izran kennen. Mijn vader kent ze niet :( of hij doet alsof haha

haha k liet 'm ook net effe aan me ma horen ze zegt nee die is niet mooi.

ouders doen wel vaak alsof maar ze kennen de tekst helemaal uit hun hoofd geloof me!
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik ben dol op izran vooral op die van henna feest
Mijn mamma is er echt goed in.. Iedere keer leert ze mij nieuwe
Baz zij verstaat precies wat milouda zegt, terwijl ik er niet wijzer van wordt na 6 x luisteren
 
5 apr 2012
1.999
44
Ik ben dol op izran vooral op die van henna feest
Mijn mamma is er echt goed in.. Iedere keer leert ze mij nieuwe
Baz zij verstaat precies wat milouda zegt, terwijl ik er niet wijzer van wordt na 6 x luisteren


klopt ze is niet echt verstaanbaar.. izran is geweldig om te horen en te zingen op hennafeesten:love:
 
1 aug 2011
4.659
53
klopt ze is niet echt verstaanbaar.. izran is geweldig om te horen en te zingen op hennafeesten:love:

Kan jij t een beetje snoetje??
Ik ken wel veel zinnen, maar de articulatie ervan daar moet ik nog wat aan doen om t ook echt mooi te laten klinken haha
 
5 apr 2012
1.999
44
Kan jij t een beetje snoetje??
Ik ken wel veel zinnen, maar de articulatie ervan daar moet ik nog wat aan doen om t ook echt mooi te laten klinken haha

haha jaa ik kan het wel, het gaat je vast wel lukken voor je het weet klinkt t super!
 
Bovenaan