20-04-2011 real-barca Copa del Ray

16 apr 2011
6.315
77
finale copa del ray..

Wie o wie wordt de winnaar en neemt de beker mee naar huis??
Gaat die naar Camp Nou of naar Estadio Santiago Bernabéu??

Live te volgen op de Duitse zender....

Wens iedereen veel kijkplezier toe!!!

p.s. ja ben een meisje en ja kijk graag voetbal!!!
 
S

Samir

Guest
hahaha ik heb met vrienden gekeken, echte stressen was het! we zijn allemaal real fan hahaha gekkenhuis hier!
 
S

Samir

Guest
m1gz3gia1cv9_700.jpg


m1gz3h6aucoc_700.jpg


m1gz3h6apwog_700.jpg


m1gz3h6ad9ot_700.jpg


m1gz3gha0qp4_700.jpg


m1gz3gfal7sq_700.jpg
 
S

Samir

Guest
Real Madrid klopt Barcelona in bekerfinale
(Novum) - Real Madrid heeft voor het eerst sinds 1993 weer eens de Copa del Rey gewonnen. De ploeg van trainer José Mourinho was in Estadio Mestalla in Valencia na verlenging met 1-0 te sterk voor FC Barcelona. Cristiano Ronaldo zorgde er met een rake kopbal in de 103e minuut voor dat Real Madrid de Spaanse beker mee naar huis mag nemen.


Real slaagde er net als tijdens de competitiewedstrijd van zaterdag (1-1) lange tijd uitstekend in om het spel van Barcelona te ontregelen. De eerste helft werd vooral gekenmerkt door een serie opstootjes en een prima kopkans van Real Madrid-verdediger Pepe, die even daarvoor was ontsnapt aan rood na een harde overtreding op Lionel Messi.

Pas na rust kreeg Barcelona meer grip op de wedstrijd en leek het via Pedro op voorsprong te komen. De aanvaller bleek echter nipt buitenspel te staan. Omdat Real-doelman Iker Casillas prima reddingen in huis had op schoten van diezelfde Pedro en Andres Iniesta en aan de andere kant José Pinto een inzet van Angel di Maria over zijn doel tikte, was een verlenging onafwendbaar.

Ronaldo eiste in die verlenging de hoofdrol voor zich op. De Portugees kopte Real in de 103e minuut op voorsprong na een afgemeten voorzet van Angel di Maria. Aan die stand kon Barcelona, ook na het inbrengen van Ibrahim Afellay als vervanger van David Villa, niets meer veranderen. Real speelde de wedstrijd na een rode kaart voor Di Maria uit met tien man.

Barcelona krijgt volgende week al de kans om zich te revancheren. Dan staat in Madrid de eerste ontmoeting tussen beide clubs in de halve finale van de Champions League op het programma.
 
20 apr 2011
23
1
Pfff... wat een gare wedstrijd, Barca verdiende de Copa de rey... Real was nergens 2e helft. En die gekke Pepe had allang rood moeten hebben. Real madrid 1 kans 1 doelpunt, tfoe het leven is hard. Maar barca komt terug en maakt deze ploeg real af :D Visca el barca !
imgres
 
S

Samir

Guest
Pfff... wat een gare wedstrijd, Barca verdiende de Copa de rey... Real was nergens 2e helft. En die gekke Pepe had allang rood moeten hebben. Real madrid 1 kans 1 doelpunt, tfoe het leven is hard. Maar barca komt terug en maakt deze ploeg real af :D Visca el barca !
imgres

hahaha jij bent grappig! mourinho heeft het systeem van barca door.. vertel mij waar was messi in de wedstrijd? ik heb hem niet gezien hoor.. het blok ban ramos, carvalho en marcello was gruwelijk. en trouwens, waar was villa in de wedstrijd? haha guardiola was zo wanhopig geworden dat hij villa wisselde met afelay hahah met afelay win je geen spaanse beker hoor :p
 
20 apr 2011
23
1
hahaha, deze madridista heeft ook na jaren van 0 bekers ook weer wat te melden. Eerlijk het voetbal heeft verloren, mourinho had een te defensief ingesteld team, vooral met die boer Pepe op het middenveld, die messi alleen kon stoppen met trappen. Ja, met Villa geef ik je gelijk, wat een drama speler is dat tegenwoordig, heb die turk Ozil ook niet gezien... btw. In de CL maken we het thuis wel af, Real heeft bij ons al jaren niet gewonnen. Visca El Catalunya!

PS: hebben jullie een beker , laat die Ramos hem vallen , ahahahaa!
 
15 feb 2011
1.185
14
hahaha, deze madridista heeft ook na jaren van 0 bekers ook weer wat te melden. Eerlijk het voetbal heeft verloren, mourinho had een te defensief ingesteld team, vooral met die boer Pepe op het middenveld, die messi alleen kon stoppen met trappen. Ja, met Villa geef ik je gelijk, wat een drama speler is dat tegenwoordig, heb die turk Ozil ook niet gezien... btw. In de CL maken we het thuis wel af, Real heeft bij ons al jaren niet gewonnen. Visca El Catalunya!

PS: hebben jullie een beker , laat die Ramos hem vallen , ahahahaa!

hahaha ramos liet de beker vallen meskien! maar admin heeft wel gelijk, het wordt tijd dat guardiola een ander systeem gaat gebruiken. met drie spitsen gaat het niet meer werken tegen real, ze zijn defensief heel sterk geworden. heb je gezien hoe real speelde in de tweede helft? hele tijd defensief en dan gebruik maken van de counters. marcello speelde elke keer naar ronaldo of dimaria. van verdediging gelijk snel over naar de aanval en dan weer terug trekken. zo speelden ze ook afgelopen weekend en zo gaan ze ook in de champions league spelen
 
S

Samir

Guest
real madrid is weer terug op het niveau van 9 jaar geleden.. toen zidane, roberto carlos, figo en beckham in de team zaten.

barca heeft een spoedberaad las ik op internet, hoe ze in de champions league moeten spelen
 
S

Samir

Guest
hahaha, deze madridista heeft ook na jaren van 0 bekers ook weer wat te melden. Eerlijk het voetbal heeft verloren, mourinho had een te defensief ingesteld team, vooral met die boer Pepe op het middenveld, die messi alleen kon stoppen met trappen. Ja, met Villa geef ik je gelijk, wat een drama speler is dat tegenwoordig, heb die turk Ozil ook niet gezien... btw. In de CL maken we het thuis wel af, Real heeft bij ons al jaren niet gewonnen. Visca El Catalunya!

PS: hebben jullie een beker , laat die Ramos hem vallen , ahahahaa!

alleen door de manier van mourinho kun je barca verslaan haha weet je nog de champions league van paar jaar terug? inter tegen barca, toen mourinho bij inter was. ook het zelfde defensieblok, maar daarmee had inter wel champions league gewonnen in camp nou.. die deed pijn eh? :p
 
S

Samir

Guest
ramos heeft gezegd dat er een kleine deukje in zit haha maar de beker wordt uitgedeukt.
ma3lish hij mag em laten vallen, want hij liet messi ook vaak vallen :p haha messi kon niet langs ramos meskien

[video=youtube;sY9-IWFH0S4]http://www.youtube.com/watch?v=sY9-IWFH0S4&feature=player_embedded[/video]
 
20 apr 2011
23
1
haha, je zou er maar trots zijn om met zulk anti-voetbal de CL te winnen. Ja, die deed pijn, in de halve finale bij inter thuis express de lijnen van het veld kleiner maken zodat barca niet in zijn spel kon komen, een omgekochte scheids die doelpunten van barca afkeurde toen. Inter won de CL bij jullie in het stadion vorig jaar tegen bayern, ken je feiten haha:p. Ik voorspel je al dat de finale wordt: Barca - manchester utd. Real mag genieten van zijn kapotte bekertje haha!
 
S

Samir

Guest
Na de competitiewedstrijd tussen Real Madrid en FC Barcelona kreeg José Mourinho stevige kritiek te verduren van Johan Cruijff, vanwege zijn defensieve speelstijl. Na de bekerwinst van Real op Barcelona kon Mourinho het niet laten om een flinke plaagstoot terug te geven.

'Het was een geweldige finale', begon Mourinho zijn betoog. 'En ik weet zeker dat ik om deze woorden zal worden bekritiseerd. Voor veel mensen bestaat een goede wedstrijd namelijk uit veel balbezit, maar voor mij bestaat een goede wedstrijd uit een uitstekend defensief plan, een geweldige counter en vele andere dingen.'

Cruijff zei deze week dat Mourinho 'iemand is die traint om titels te winnen, maar zeker geen voetbaltrainer is. Ik wil hem graag bedanken, dat zijn mooie woorden', aldus Mourinho.

De flamboyante Portugees heeft de nationale beker van Portugal, Engeland, Italië en Spanje op zijn palmares staan. 'Maar elke wedstrijd is anders', keek Mourinho meteen naar de Champions League. 'Omdat we nu de Copa del Rey hebben gewonnen, zijn we niet bij voorbaat beter dan Barcelona. Elke keer zullen we ons moeten bewijzen.'
 
S

Samir

Guest
haha, je zou er maar trots zijn om met zulk anti-voetbal de CL te winnen. Ja, die deed pijn, in de halve finale bij inter thuis express de lijnen van het veld kleiner maken zodat barca niet in zijn spel kon komen, een omgekochte scheids die doelpunten van barca afkeurde toen. Inter won de CL bij jullie in het stadion vorig jaar tegen bayern, ken je feiten haha:p. Ik voorspel je al dat de finale wordt: Barca - manchester utd. Real mag genieten van zijn kapotte bekertje haha!

hahaha mourinho is nu bij madrid vriend, de nachtmerrie van catalonie. ik geef toe dat het heel spannend gaat worden in de cl, maar de finale gaat er anders uit zien haha mourinho is gek! guardiola is een matige trainer, hij kan geen taktiek verzinnen. de afgelopen 2 el clasicos hebben julli niet kunnen winnen, waarom denk je dat ze nu bij cl wel gaan winnen?

trouwens, er gaan geruchten dat taarabt naar real madrid komt. heb jij er meer over gehoord?
 
20 apr 2011
23
1
Hahaha ! Guardiola een matige trainer ? Dit kan je niet menen.... Deze man heeft 6 bekers in 1 jaar gewonnen , alles wat je kan winnen heeft die gewonnen in 1 jaar. Mourinho is ook een goede trainer hoor, daar niet van , maar hij is niet van het prachtige voetbal. Bij de eerste classico kregen jullie 1 strafschop cadeau voor het duiken van Marcelo, hij had nog toegegeven zelf dat hij een schwalbe maakte. Gister hadden jullie een superkeeper op doel, enige man waarvoor ik respect heb bij Real : Casillas. Bij de CL gaat het over 2 wedstrijden, real heeft al jaren niet gewonnen bij barca. Hmm taarabt... goede speler in de championship.. maar Real heeft geen behoefte aan zo een speler: jullie hebben al teveel buitenspelers: di maria, ronaldo, ozil, kaka, pedro leon en garay. Taarabt is meer wat voor een Villarreal of een juventus ofzo.
 
Bovenaan