Verhaaltje Van Saartje&Oumpje

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Nabil 23
Laila 21
Sana 19
Sara&Oumaima 18
Zakaria 16
Nouafel 17
Safouan 20

In dit verhaal zijn sara en ik zussen

Made By Sara&Oumaima
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima; Sara waar is mijn chips
Sara; hoezo ik. Ik heb niks gedaan
Oumaima; waar is mijn chips zei ik
Sara; in mijn buik hahahahaha
Oumaima; wat? In jou buik? Jij @#!
Sara; wejoow yeh erge mens het is maar chips
Oumaima; mijn lievelings chips ja?
Sara; nou heb je lekker pech zit in me buik
Sara liep naar de badkamer en deed snel de deur opslot Oumaima loopte achter Sara aan maar was te laat Oumaima was bijna telaat voor school dus begon ze Sara uit te schelden Sara deed alsof ze niks hoorde Oumaima ging naar de bovenste badkamer maar daar zat Nouafel in broertje van Sara&Oumaima Oumaima werd gek en was twee uur te laat voor school
Leerkracht; nou nou oumaima je zus sara iser en jij telaat hoe komt dat?
Oumaima; euh nou ik heb me over slapen
Sara ging helemaal stuk van het lachen Oumaima keek Sara boos aan en Sara steekte haar tong uit en zei Na Na Na Na Oumaima schelde Sara uit en daarom moest Oumaima nablijven de bel ging het was pauze en Sara liep snel de klas uit want Oumaima zou haar slaan
 
5 mrt 2011
6.164
21
Sara; Oumaima wollah sorry
Oumaima; Sorry?? Kom hier jij je krijgt vandaag klappen niks sorry
liep naar de leerkracht en ging achter hem staan
Sara; leerkracht Oumaima wilt me slaan
Leerkracht; jullie zijn zussen doe is lief tegen elkaar
Oumaima; ze lijkt me half zus wel
Sara; was dat maar
Oumaima; wacht maar thuis je gaat ze voelen
Sara; ik stuur bigmomma opje af
Oumaima; jij gaat zien jij gaat dood
Het was halve dag dus de zusjes hadden halve dag school Sara loopte snel naar huis want Oumaima zou haar slaan
Sara; mamaaa Oumaima wilt me slaan
Ineens kwam Oumaima binnen
Oumaima; dat liegt ze
Sara; ik lieg nooit dat weet mama ook
Mama; gaan jullie weer beginnen?
Sara; neenee Ouamima begint
Oumaima; wajou als ik jou pak !
Sara liep snel naar haar kamer en deed de deur op slot je hoorde Oumaima kapot hard kloppen maar Sara had oordopjes aan dus veel last had ze er niet van
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
last had ze daar van niet
Oumaima die liep terug naar haar kamer en maakte een plannetje hoe ze sara zou pakken, ze zag haar broer safouan langs haar kamer lopen ze riep hem.
Oumaima; safouan kom eens
Safouan; whats up bigmomma
Oumaima; noem mij geen bigmomma eh ezel
Safouan; haha eh dikzak zeg nou maar wat je wil.
Oumaima; wil je me please helpen
Safouan; met wat??
Oumaima; nou kijk..
Oumaima vertelde het verhaal wat er in de ochtend was gebeurd. Safouan lag helemaal kapot op de grond te lachen om oumaima.
Safouan; haha eh dikzak moest je maar sneller rennen was je ook niet te laat geweest.
Oumaima; eh lelijkerd ga je me nou helpen of moet ik tegen mama zeggen dat je vorge week een meisje naar huis hebt gebracht. En mama zei duidelijk geen MEIDEN!
Safouan; haha oke oke ik ga je helpen want sara die heeft me wat geflikt, ik moest haar nog terug pakken maar was het vergeten.
Oumaima; he he dus wat zijn de plannen..
(ondertussen bij sara)
 
5 mrt 2011
6.164
21
Nouafel ga uit mijn kamer a baviaan anders gaan we zien wat er met je gaat gebeuren.
Nouafel; haha wat wil je doen eh zwartepiet
Sara; nouafel wollah weg uit mijn kamer NU!
Nouafel; en dan wat wil je gaan doen krijg ik dit jaar geen cadeautje van sinterklaas hahaha
Op dat moment voelde nouafel een hele harde klap in zn zij
En het liep uit tot een gevecht. Oumaima en sara’s zus die kwam de kamer binnen van sara.
Laila; awillie wat doen jullie a baby’s kijk hoe oud jullie zijn en jullie vechten als kinderen
Laila moedigden sara aan.
Laila; zied sara geef hem eentje links in zn zij zieed 3awed.
Nouafel begon het zat te raken en liet sara daar in haar eentje vechten sara had dat niet door omdat ze altijd vecht met haar ogen dicht. Sara voelden geen stoten meer en deed haar ogen open haar zus laila lag daar op de grond kapot te lachen
Sara; a heks wat lach je.
Laila; OMG..sara die ezel is allang weg en jij zit gwn 2 minuten lang gwn met de lucht te vecht
Sara werd boos en duwde haar zus haar kamer uit ze vond het niet leuk dat ze werd uitgelachen.
Ondertussen hadden oumaima en safouan al een plannetje bedacht
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
hoe ze sara zouden aanpakken. Sara meskiena dacht dat oumaima het vergeten was. Na een tijdje kwam sara haar kamer uit. Onderweg naar beneden kwam ze haar oudere broertegen. Dat was de enige broer waar sara mee kon opschieten. Sara die knuffelde haar broer gelijk
Sara; wajowu waar was je nou
Nabil; waarom..?
Sara;hallo ik heb je gemist met al deze hyena’s in een huis wonen en dan moet ik nog zien te overleven oeff.
Nabil; wajouw sara wat heb je op je gezicht.
Sara die schrok haar kapot want haar gezicht was alles voor haar.
Sara sprinte naar de badkamer en keek in de spiegel, er zat een hele grote kras op haar gezicht sara werd boos en ze wist wie dat had gedaan.
Sara die liep boos naar beneden naar haar broertje nouafel.
Wat sara niet wist was dat er bezoek was in de woonkamer, sara kwam schreeuwend de woonkamer binnen
Sara;nouafel vieze @#!#? kijk wat je met me gezicht hebt gedaan
Sara zag de gasten nog niet en begon haar broertje helemaal uit te schelden nouafel moest helemaal lachen.
Sara; wat lach je nou a bezem kijk wat je met me gezicht heb gedaan
Wajouw wil je dat ik zo over straat ga
Nouafel wijste naar de andere kant van de kamer en zag al haar neefen, nichten, tantes en ooms zitten.
 
Bovenaan