Wie gaat er echt nog naar de erkampoe?

26 apr 2011
95
3
Asalaamoe Alaikum,

Ik was wel benieuwd wie er echt nog naar de erkampoe gaat.

Zoja, waar liggen jouw roots(welk dorp kom je). En ga je er nog vaak heen?

Ik ben benieuwd
 
7 feb 2011
3.853
51
ik ga insha allah ik ga naar raba3 taourirt ook rkempo in omg beni boukhlef naast tazourakht (alhoceima)
 
26 apr 2011
95
3
ik ga insha allah ik ga naar raba3 taourirt ook rkempo in omg beni boukhlef naast tazourakht (alhoceima)

Oke maa sha Allah. Daar ben ik inderdaad mee bekend. Heb je toevallig leuke foto´s? Ben wel benieuwd:eek:

ik ga nog vaak naar temsamane in rkempo

en naar al hoceima, bni abdullah. Ik hou van rkempo!


Ik ken 1`plek in temsamen, maar ben de naam kwijt. Bni abdullah ligt na al hoceima toch? Daar ga je langs als je langs ceuta gaat -haha-
 
26 apr 2011
9
0
We woonde altijd op een afstandje van onze roots(trougout) maar nuuu woon ik in Ajdir.

Alhoceima is 10 min rijden(MAMS is blij)
Imzouren(markt) is 10 min rijden(PAPS is blij)
Uitzicht op Sfiha strand(IK blij)
Temsaman is 5 min rijden(iedereen blij)
 
6 feb 2011
11.252
91
Oke maa sha Allah. Daar ben ik inderdaad mee bekend. Heb je toevallig leuke foto´s? Ben wel benieuwd:eek:




Ik ken 1`plek in temsamen, maar ben de naam kwijt. Bni abdullah ligt na al hoceima toch? Daar ga je langs als je langs ceuta gaat -haha-
bedoel je bni abdellah die daar ligt bij bni hadifa?
 
6 feb 2011
11.252
91
We woonde altijd op een afstandje van onze roots(trougout) maar nuuu woon ik in Ajdir.

Alhoceima is 10 min rijden(MAMS is blij)
Imzouren(markt) is 10 min rijden(PAPS is blij)
Uitzicht op Sfiha strand(IK blij)
Temsaman is 5 min rijden(iedereen blij)
hahaha-giechel-
 
5 feb 2011
8.897
38
jaa ik ga er nog heen.. onlangs nog geweest. Is erg leuk want we wonen zeg maar vlakbij Ras el ma .. dus is er s avonds erg koel :) heerlijk hoor! en erg mooi uitzicht
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik ga naar Temsamane, alle dorpen bezoeken, voornamelijk BOUDINAR.
Ik ga naar Ait Touzine, IYARMAOUAS.
Ik ga naar Alhoceima.
En ehmm, dat was het wel zo'n beetje.
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik ga naar iyakkien ligt 2 min. van Imzouren. Ik hoor de honden al blaffen in de avond, de kudde schapen over de weides, de koeien die worden vervoerd in mercedes 207. Kapotte thighettafien (onlegitieme taxi's) die me vervoeren tot aan Imzouren voor 7 dorro.
 
Bovenaan