Tamazight leren

1 feb 2011
1.382
18
Ik wil graag beter tamazight leren mensen!

ik hoor mijn familie, nichten en tantes vloeiend tamazight praten en ik doe het zo gebrekkig en veel woorden kom ik niet uit.. dan schakel ik over naar het nederlands hahah en dan lachen ze me uit :'(

plaats hier tips om berbers te leren!

ps: verhuizen naar rkempo is geen optie! k heb namelijk school hier :p
 
6 feb 2011
13.473
66
Stop met je studie. Dit jaar als ik naar Marokko ga, kom ik misschien niet terug, dus dan mag je wel met mij. Kan ik je vloeiend berbers leren.
 
S

Samir

Guest
je kan berbers leren door veel naar je ouders te luisteren en te antwoorden in het berbers :p

taaqam i msn :p
 
22 jul 2011
22
0
Ik wil graag beter tamazight leren mensen!

ik hoor mijn familie, nichten en tantes vloeiend tamazight praten en ik doe het zo gebrekkig en veel woorden kom ik niet uit.. dan schakel ik over naar het nederlands hahah en dan lachen ze me uit :'(

plaats hier tips om berbers te leren!

ps: verhuizen naar rkempo is geen optie! k heb namelijk school hier :p

Oww zo dus haha :D , het beste manier om egt vloeiend berbers te gaan leren is eigenlijk met iemand die geen nederlands spreekt/verstaat ,zo is de verleiding klein om naar het nederlands over te schakelen, ben je trouwens van Nl OF Belgie..
 
5 feb 2011
8.897
38
Oww zo dus haha :D , het beste manier om egt vloeiend berbers te gaan leren is eigenlijk met iemand die geen nederlands spreekt/verstaat ,zo is de verleiding klein om naar het nederlands over te schakelen, ben je trouwens van Nl OF Belgie..

Ja klopt idd maar je kunt ook gwn vaker berbers spreken ipv nederlands met je broers/zussen enz ,.. hoe vaker je het probeert te spreken hoe sneller je eraan gewend raakt en je pikt zo woordjes mee,.. en probeer vooral niet naar het nederlands te schakelen haha
 
22 jul 2011
22
0
Ja klopt idd maar je kunt ook gwn vaker berbers spreken ipv nederlands met je broers/zussen enz ,.. hoe vaker je het probeert te spreken hoe sneller je eraan gewend raakt en je pikt zo woordjes mee,.. en probeer vooral niet naar het nederlands te schakelen haha

Idd ,als ik het had volgehouden zou t helemaal top zijn geweest ! Maar dat is nou net t moeilijke eraan :'(
haha walakin jah , vandaar da k liever egt iemand wil die t mij aanleert zodat ik mij enkel op het berbers kan focussen SNappiiee :p
 
Bovenaan