FC Rkempo.

26 apr 2011
95
3
Salaamoe Alaikum,

Ik kom jullie scouten.

Ik ben coach, aanvoerder, manager en ben opzoek naar een compleet voetbalteam.

Wie wil gescout worden door een Thafedje7t? Meld u maar, en vertel me voor welke plek je gescout wilt worden en waarom je vind dat jij een toegevoegde waarde bent voor FC Rkempo.

I really mean it. :eek:
 
S

Samir

Guest
ik wil spits worden! nummer 9. Ik ben goed in doelpunten maken, eet veel marmita, en scoren met mn hoofd is geen probleem!

thafedje7t, misschien kun je ook keeper wordem? met je lichaamsbouw zal dat veel toegevoegde waarde hebben
 
26 apr 2011
95
3
ik wil spits worden! nummer 9. Ik ben goed in doelpunten maken, eet veel marmita, en scoren met mn hoofd is geen probleem!

thafedje7t, misschien kun je ook keeper wordem? met je lichaamsbouw zal dat veel toegevoegde waarde hebben

Je hebt me nog niet genoeg overtuigd -jammer- try again.

Ik heb geprobeerd om keeper te worden, maar ik rolde steeds weg helaas. Dan wou ik springen om de bal te vangen. En dan had ik hem, viel ik neer en rolde ik in mijn eigen doel. Dus toen hebben ze mij ontslagen. Heel jammer, maar leven is hard. Maar ik ben zacht
(haha mijn lichaams bouw moet je trouwens niet serieus nemen hoor, was een grapje)
 
1 feb 2011
1.382
18
ik heb ff snel een opstelling gemaakt :D

samir bij mij sta je wel als nummer 9 in de spits :happy:

maar ik weet niet wie de keeper moet zijn
 
S

Samir

Guest
Je hebt me nog niet genoeg overtuigd -jammer- try again.

Ik heb geprobeerd om keeper te worden, maar ik rolde steeds weg helaas. Dan wou ik springen om de bal te vangen. En dan had ik hem, viel ik neer en rolde ik in mijn eigen doel. Dus toen hebben ze mij ontslagen. Heel jammer, maar leven is hard. Maar ik ben zacht
(haha mijn lichaams bouw moet je trouwens niet serieus nemen hoor, was een grapje)

haha niet overtuigend genoeg?? dan moet je me eens een keer zien spelen meid.. gelijk hoor k bij je selectie haha en wat betreft je bouw, t was ook maar een grapje van mijn kant
 
S

Samir

Guest
ik heb ff snel een opstelling gemaakt :D

samir bij mij sta je wel als nummer 9 in de spits :happy:

maar ik weet niet wie de keeper moet zijn

hahaha salimaa jij begrijpt veel van voetbal! de keeper is hmmm... MTL
 
26 apr 2011
95
3
ik heb ff snel een opstelling gemaakt :D

samir bij mij sta je wel als nummer 9 in de spits :happy:

maar ik weet niet wie de keeper moet zijn

Safi jij mag stage bij me komen lopen.

Maar ik doe de selectie waga. Niet bemoeien zonder mijn toestemming haha.
 
26 apr 2011
95
3
haha niet overtuigend genoeg?? dan moet je me eens een keer zien spelen meid.. gelijk hoor k bij je selectie haha en wat betreft je bouw, t was ook maar een grapje van mijn kant

Oke, film je zelf en zend je sollicitatie inhaha.
 
S

Samir

Guest
Oke, film je zelf en zend je sollicitatie inhaha.

nee beter film k mezelf niet..

dan komt gelijk ajax en feyenoord aan de deur om mij te storen.. en dan kan k niet meer op deze forum snap je.

maar kan jij wel goed voetballen dan? je wil gelijk aanvoerder worden!
 
26 apr 2011
95
3
nee beter film k mezelf niet..

dan komt gelijk ajax en feyenoord aan de deur om mij te storen.. en dan kan k niet meer op deze forum snap je.

maar kan jij wel goed voetballen dan? je wil gelijk aanvoerder worden!

Ja ik begrijp je. En dan moet ik om je vechten enzo. Ja lastig. Hmm, oke dan vertrouw ik je op je woord en neem ik je aan.

Ikke? Ik kan super goed voetballen. Zelfs zo goed dat mijn kleine buurjongetjes altijd vragen of ik met hun kom buiten spelen en hun wil leren voetballen. Haha oke niet altijd, alleen gister en eergister. Omdat ik ze vrijdag een trucje had geleerd. Haha.
 
1 feb 2011
1.382
18
Ja ik begrijp je. En dan moet ik om je vechten enzo. Ja lastig. Hmm, oke dan vertrouw ik je op je woord en neem ik je aan.

Ikke? Ik kan super goed voetballen. Zelfs zo goed dat mijn kleine buurjongetjes altijd vragen of ik met hun kom buiten spelen en hun wil leren voetballen. Haha oke niet altijd, alleen gister en eergister. Omdat ik ze vrijdag een trucje had geleerd. Haha.

haha ik hou van dames die voetballen! lekker sportief doen.. heerlijk! vooral met dit weer
 
16 apr 2011
6.315
77
Laten we gwn een dag organiseren waar we samen komen en dan gaan voetballen?! Wat vinden jullie ervan?
 
26 apr 2011
95
3
haha ik hou van dames die voetballen! lekker sportief doen.. heerlijk! vooral met dit weer


Haha ik ging gister voetballen en skeeleren en blikspuit spelen. Met 6 kinderen uit mijn straat.
Ik wil ze3ma iets aan mijn conditie doen, dus ik heb me voorgenomen vaker de kinderen in de straat mee te nemen naar het park. Echt ik heb overal spierpijn :haha:
 
S

Samir

Guest
Laten we gwn een dag organiseren waar we samen komen en dan gaan voetballen?! Wat vinden jullie ervan?

jaaa een dagje voetballen! shab barca bij elkaar en shab real madrid bij elkaar hahaha dus ik sta lijn tegenover jou riffia
 
Bovenaan