Wat voor type man mag jou vinden?

26 apr 2011
95
3
Asalaamoe Alaikum lady's.

Ik was wel benieuwd op wat voor type mannen jullie wachten haha.

Ik zal wel ffkes beginnen inshaAllah.

De man die mij mag vinden:
- is praktiserend(moslim)
- is amazigh
- is tussen de 24 en 28 jaar. (jaartje jonger of ouder kan, hoeft niet haha)
- is gestudeerd
- is spontaan
- is open
- is een kinderlief hebber
- is grappig
- is realistisch
- is de ideale man

Mienieer, ik wacht al heel lang, ik geef je officieel toestemming om mij te komen zoeken. Waar gij ook zijt. :$

En nu joellie dames?
 
15 feb 2011
1.185
14
Asalaamoe Alaikum lady's.

Ik was wel benieuwd op wat voor type mannen jullie wachten haha.

Ik zal wel ffkes beginnen inshaAllah.

De man die mij mag vinden:
- is praktiserend(moslim)
- is amazigh
- is tussen de 24 en 28 jaar. (jaartje jonger of ouder kan, hoeft niet haha)
- is gestudeerd
- is spontaan
- is open
- is een kinderlief hebber
- is grappig
- is realistisch
- is de ideale man

Mienieer, ik wacht al heel lang, ik geef je officieel toestemming om mij te komen zoeken. Waar gij ook zijt. :$

En nu joellie dames?

we hebben elkaar gevonden meid!
 
14 apr 2011
715
20
als man...


Je bent lief aardig grappig, hebt zeker gevoel voor humor, bent een serieuze vent, geen klein kind meer dat aandacht zoekt weet wat je wil, staat stevig in je schoenen, bent zelfstandig en hebt alles op een rij!!
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik zoek een echte Arifi!
Het is aanbevolen in de islam om iemand van ongeveer je eigen niveau uit te kiezen. Hoeft niet! Slechts een advies.
Bijv. als je 20 bent ga je niet huwen met iemand van 50. En als je berberse bent, ook niet iemand uit Afghanistan, ofzo.
Ik zoek gewoon iemand die zo in de bergen kan gaan wonen, dus geen kapsonesventje. Maar ook iemand die een beetje met de mode meegaat enzo. Hij moet zijn kinderen beschouwen als goud, en zijn vrouw respecteren en het gezin zonder problemen moet kunnen leiden. Hij moet het financieël wel redelijk goed hebben. En gewoon... het gezin onder handen kan nemen!
 
26 apr 2011
95
3
als man...


Je bent lief aardig grappig, hebt zeker gevoel voor humor, bent een serieuze vent, geen klein kind meer dat aandacht zoekt weet wat je wil, staat stevig in je schoenen, bent zelfstandig en hebt alles op een rij!!

Goed over na gedacht:goedzo:

Zelfstandig en alles op een rij is ook een belangrijek. En dat hij rechtvaardig is.
aandacht zoeken mag trouwens wel op zijn tijd. Haha dat is leuk, lekker spontaan en gek met elkaar doen. Hoeft niet altijd maar serieus.
 
26 apr 2011
95
3
Ik zoek een echte Arifi!
Het is aanbevolen in de islam om iemand van ongeveer je eigen niveau uit te kiezen. Hoeft niet! Slechts een advies.
Bijv. als je 20 bent ga je niet huwen met iemand van 50. En als je berberse bent, ook niet iemand uit Afghanistan, ofzo.
Ik zoek gewoon iemand die zo in de bergen kan gaan wonen, dus geen kapsonesventje. Maar ook iemand die een beetje met de mode meegaat enzo. Hij moet zijn kinderen beschouwen als goud, en zijn vrouw respecteren en het gezin zonder problemen moet kunnen leiden. Hij moet het financieël wel redelijk goed hebben. En gewoon... het gezin onder handen kan nemen!

!Top! Goedzo maa sha allah.

Insha'Allah zal iemand met dit profiel jou vinden.
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
Asalaamoe Alaikum lady's.

Ik was wel benieuwd op wat voor type mannen jullie wachten haha.

Ik zal wel ffkes beginnen inshaAllah.



De man die mij mag vinden:
- is praktiserend(moslim)
- is amazigh
- is tussen de 24 en 28 jaar. (jaartje jonger of ouder kan, hoeft niet haha)
- is gestudeerd
- is spontaan
- is open
- is een kinderlief hebber
- is grappig
- is realistisch
- is de ideale man

Mienieer, ik wacht al heel lang, ik geef je officieel toestemming om mij te komen zoeken. Waar gij ook zijt. :$

En nu joellie dames?

lollig
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
als man...


Je bent lief aardig grappig, hebt zeker gevoel voor humor, bent een serieuze vent, geen klein kind meer dat aandacht zoekt weet wat je wil, staat stevig in je schoenen, bent zelfstandig en hebt alles op een rij!!

ah wat schattig
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
Ik zoek een echte Arifi!
Het is aanbevolen in de islam om iemand van ongeveer je eigen niveau uit te kiezen. Hoeft niet! Slechts een advies.
Bijv. als je 20 bent ga je niet huwen met iemand van 50. En als je berberse bent, ook niet iemand uit Afghanistan, ofzo.
Ik zoek gewoon iemand die zo in de bergen kan gaan wonen, dus geen kapsonesventje. Maar ook iemand die een beetje met de mode meegaat enzo. Hij moet zijn kinderen beschouwen als goud, en zijn vrouw respecteren en het gezin zonder problemen moet kunnen leiden. Hij moet het financieël wel redelijk goed hebben. En gewoon... het gezin onder handen kan nemen!

jij bent pas 12 wacht gewoon enkel jaren miss komt wel iemand uit de bergen naar je toe bijvoorbeeld een berggeit
 
Bovenaan