Mobieltjes.

6 feb 2011
13.473
66
Wie heeft er een mobiel? En welke soort, merk? Hoe lang heb je 'm al? En ben je van plan die weg te doen, te verkopen? Wat kan jouw mobiel allemaal? En wat voor kleur heeft ie?
Plaats hier vanalles over jouw mobiel. Up!
 
15 feb 2011
1.185
14
ik heb een nokia n95, twee jaartjes oud

nokia-n95-8gb.jpg
 
26 apr 2011
95
3
Ik heb deze nu bijna een jaar:
Samsung_S5050.jpg


en daarvoor had ik e380. Ik mis die telefoon echt heel erg. Klein simpel dingetje. Hou echt van die telefoon. Die heb ik intotaal 5 jaar gehad, maar vorig jaar liet hij me in de steek :(

samsung-e380-gold-sgh-e380cda.jpg


Mijn telefoons kunnen bellen, smsen en heeft een functie voor wekker instellingen en kunnen foto's maken/video's. Meer dan genoeg.
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
heb hem 2 jaar beste tel ooit dan die blackberry wat k nu hebt, het kan alles zelfs foto maken van een meisje:p
 
6 feb 2011
13.473
66
ik heb een nokia n95, twee jaartjes oud

nokia-n95-8gb.jpg

Zoo. Mooi hoor!

Ik heb deze nu bijna een jaar:
Samsung_S5050.jpg



en daarvoor had ik e380. Ik mis die telefoon echt heel erg. Klein simpel dingetje. Hou echt van die telefoon. Die heb ik intotaal 5 jaar gehad, maar vorig jaar liet hij me in de steek :(



samsung-e380-gold-sgh-e380cda.jpg


Mijn telefoons kunnen bellen, smsen en heeft een functie voor wekker instellingen en kunnen foto's maken/video's. Meer dan genoeg.

Wat schattig. Hoe ben je je oude telefoon kwijt geraakt? In het water gevallen nikh?
Ben hem soms zat, heb hem pas

Geef maar aan mij als je 'm niet meer wilt, hahaha. Bsa7tek, mooie telefoon.
heb hem 2 jaar beste tel ooit dan die blackberry wat k nu hebt, het kan alles zelfs foto maken van een meisje:p

Jaa klopt, die telefoon is echt handig!

ik heb samsung gt- s3350 is net als blackberry maar dan van samsung met wifi

Zooo, stoer hoor! En hoe lang heb je 'm?
 
26 apr 2011
95
3
@ TS

Nee gewoon ik hoorde niets meer bij het bellen enzo. Ben echt 1000 keer met dat ding gevallen. Hij is ook een keer van de trap in marokko gevallen 4 verdiepingen naar beneden. lol.
Hij was me echt dierbaar:(
 
Bovenaan