noem een.....

28 apr 2011
138
1
noem een berbers woord dat jij vaak gebruikt..

het is beetje saai hier dus ik opende maar weer een topic, meschien dat het iets gezelliger word. :$
 
1 feb 2011
1.382
18
hahaha ik gebruik ze zelf niet maar k hoor vaak in marokko; tegna teqa thi3mas voor een lelijk iemand

(kont heeft tanden gekregen)

of Yimouth a3your (een ezel is overleden)

als er iets gebeurt wat normaal gesproken niet gebeurt. Bijvoorbeeld een soussi die vrijgevig is. dan zeggen berbers: Yimouth nhara shin a3your nigh?
 
28 apr 2011
138
1
hahaha ik gebruik ze zelf niet maar k hoor vaak in marokko; tegna teqa thi3mas voor een lelijk iemand

(kont heeft tanden gekregen)

of Yimouth a3your (een ezel is overleden)



als er iets gebeurt wat normaal gesproken niet gebeurt. Bijvoorbeeld een soussi die vrijgevig is. dan zeggen berbers: Yimouth nhara shin a3your nigh?


hahahahaha ik hoor ze dat nooit zeggen maar wel grappig
 
26 feb 2011
1.573
18
hahaha ik gebruik ze zelf niet maar k hoor vaak in marokko; tegna teqa thi3mas voor een lelijk iemand

(kont heeft tanden gekregen)

of Yimouth a3your (een ezel is overleden)

als er iets gebeurt wat normaal gesproken niet gebeurt. Bijvoorbeeld een soussi die vrijgevig is. dan zeggen berbers: Yimouth nhara shin a3your nigh?

hahah dat klopt dat hoor ik ook vaak
 
6 feb 2011
13.473
66
be7be7 ( aai aai) maakt geen della7 ( watermeloen). Betekend dus als je iemand maar steeds verwent en op je luie reet zit, komt het werk ook niet.
 
6 feb 2011
13.473
66
Zi barra awlayla, zi diger bismillah ( van buiten auw, van binnen smakelijk).
Is eigenlijk een raadsel, maar het betekend voor mij ook dat je niemand op zijn/haar uiterlijk moet oordelen, Misschin van buiten minder knap, maar van binnen heel aardig.
 
28 apr 2011
138
1
Zi barra awlayla, zi diger bismillah ( van buiten auw, van binnen smakelijk).
Is eigenlijk een raadsel, maar het betekend voor mij ook dat je niemand op zijn/haar uiterlijk moet oordelen, Misschin van buiten minder knap, maar van binnen heel aardig.

hahaha oke dan.. wat voor berber ben je?
 
Bovenaan