Stelling van vandaag.

5 mrt 2011
6.164
21
waarom willen meisjes met krullen stijl haar en meisjes met stijl krullend haar ( sommigen dan )
 
5 feb 2011
8.897
38
nou guuie vraag .. ik zelf heb van nature lang stijl haar .. en heb van die momenten dat ik zeg van ik wil oooooook krullen terwijl ik mn zusje en haar onhandigheid met stijltang door de kamer zie zwerven hahaha en zij wil natuurlijk van haar krullen af. Maar vind mijn haar nu zo mooi genoeg:D
 
5 mrt 2011
6.164
21
ja dat heb ik ook me zus zat daar juist haar haren te stijlen en kon me lach niet houden omdat ze zoveel moeite deed om haar haar plat te krijgen maar aan de andere kant vind ik krullen ook wel wat hebben.
nou guuie vraag .. ik zelf heb van nature lang stijl haar .. en heb van die momenten dat ik zeg van ik wil oooooook krullen terwijl ik mn zusje en haar onhandigheid met stijltang door de kamer zie zwerven hahaha en zij wil natuurlijk van haar krullen af. Maar vind mijn haar nu zo mooi genoeg:D
 
5 mrt 2011
6.164
21
k hoor me zus wel zeuren van ik vind krullen niet mooi blablabla terwijl ik het heel mooi vind als ik kon wissel zou ik het gedaan hebben.
 
5 feb 2011
8.897
38
Je wil altijd wel het tegengestelde maar als je dat hebt dan wil je dat niet meer hahahhah beetje ingewikkeld
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaha ikzeg eerlijk als ik me zus zo bezig zie met stijltang ik vind zielig
nou guuie vraag .. ik zelf heb van nature lang stijl haar .. en heb van die momenten dat ik zeg van ik wil oooooook krullen terwijl ik mn zusje en haar onhandigheid met stijltang door de kamer zie zwerven hahaha en zij wil natuurlijk van haar krullen af. Maar vind mijn haar nu zo mooi genoeg:D
 
Bovenaan