Oproep Voor Marokkaanse Vrouwen

S

Samir

Guest
Rkempo.nl heeft een mail ontvangen met het volgende verzoek.

Het volgende bericht is verzonden via het Rkempo Community | Forums Voor Marokkaanse Berbers-mailformulier door Annemiek Dubbe ( mailto:a.dubbe@lvbnetworks.nl ).

--------------------------------

Beste meneer/mevrouw,

LVB Networks werkt momenteel voor de Nederlandse Diabetes Federatie aan een web-tv-productie over gezond eten (Koken met diabetes). Daarvoor zijn we op zoek naar een Marokkaanse vrouw graag kookt en een gezin heeft. Het liefst een vrouw tussen de 30 en 40 jaar (iets ouder of jonger mag ook). Overigens hoeft de kandidaat geen diabetes te hebben. Het blijkt echter lastig om een geschikte vrouw te vinden die mee wil werken of beschikbaar is op woensdag 11 mei. Daarom willen we u vragen of u ons misschien kan helpen door het doen van een oproep of misschien weet u zelf wel iemand.

In het programma kookt de kandidaat samen met de (Marokkaanse) presentatrice Lamia Abassi, bekend van Tante in Marokko (NTR), en een voedingsdeskundige. Het is puur natuur, dus niet acteren. Het programma is een portret van de vrouw en een Marokkaans recept. Wat zijn nou de lekkerste Marokkaanse gerechten? De insteek is gezond eten. De voedingsdeskundige kan tips geven over hoe je gezonder kunt eten. Maar misschien heeft de vrouw zelf briljante tips over hoe een traditioneel Marokkaans recept gezond gemaakt kan worden!



De opnames vinden bij voorkeur plaats bij de vrouw thuis. Het filmen kan echter ook op een andere locatie plaatsvinden, als de vrouw liever niet in eigen huis wordt gefilmd. Verder zorgen wij voor de ingrediënten en het recept, maar we willen het graag samen met de kandidaat koken. Tijdens het koken praten de dames over lekker eten.



De opname van woensdag 11 mei is een eerste opname, een soort proef. Bij succes worden er nog 24 filmpjes gemaakt (niet met dezelfde kandidaat). Het wordt niet op tv uitgezonden, maar op internet geplaatst.



We hopen dat u ons kunt en wilt helpen. Voor meer informatie kunt u mailen naar a.dubbe@lvbnetworks.nl of s.jansen@lvbnetworks.nl. Verder zijn we bereikbaar via onderstaande contactgegevens.

Met vriendelijke groet,

Annemiek Dubbe en Sjoerd Jansen

LVB Networks

Stadsring 2
3811 HR Amersfoort

Postbus 2160
3800 CD Amersfoort
T 033 42 20 082
F 033 42 20 088
E a.dubbe@lvbnetworks.nl
I LVB Networks
 
1 feb 2011
1.382
18
dank je wel admin!

volgens mij produceren ze ook de programma 'tante in marokko' haha die kennen we allemaal wel denk k
 
7 feb 2011
823
10
Weet je wat mij stoort? Dit: " Forums Voor Marokkaanse Berbers-mailformulier"
Waarom alleen Marokkaanse Berbers, Waarom niet gewoon Marokkanen in t algemeen?, FFF zo n
dingen maken me echt kwaad!
 
6 feb 2011
13.473
66
Elisa het gaat om taal enzo. Bovendien heet dit RKEMPO.NL ...Tjaa en anders zouden er zelfs Jugoslaven hier kunnen komen!
 
7 feb 2011
823
10
Elisa het gaat om taal enzo. Bovendien heet dit RKEMPO.NL ...Tjaa en anders zouden er zelfs Jugoslaven hier kunnen komen!

Joegoslavie is een land, net zoals Marokko, maar berberse of arabieren zijn allemaal marokkanen.
Denk je dat Arabieren geen Rkempo hebben of kennen? En zijn de Arabieren hier dan niet welkom ofzo?
Ik ben half berberse en half arabische, waar moet ik dan gaan?
Weet je, jij doet me denken aan die oude rascisten, bang van het onbekende. Kennen alleen hun eigen ras hahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik ben ook half half & jy hebt gelijk...
Joegoslavie is een land, net zoals Marokko, maar berberse of arabieren zijn allemaal marokkanen.
Denk je dat Arabieren geen Rkempo hebben of kennen? En zijn de Arabieren hier dan niet welkom ofzo?
Ik ben half berberse en half arabische, waar moet ik dan gaan?
Weet je, jij doet me denken aan die oude rascisten, bang van het onbekende. Kennen alleen hun eigen ras hahaha
 
15 feb 2011
1.185
14
Joegoslavie is een land, net zoals Marokko, maar berberse of arabieren zijn allemaal marokkanen.
Denk je dat Arabieren geen Rkempo hebben of kennen? En zijn de Arabieren hier dan niet welkom ofzo?
Ik ben half berberse en half arabische, waar moet ik dan gaan?
Weet je, jij doet me denken aan die oude rascisten, bang van het onbekende. Kennen alleen hun eigen ras hahaha

waarom praat je opeens over oude racisten en onbekenden??

deze website heeft berbers als doelgroep. klaar. punt. uit.
heeft niks met racisme te maken ofzo. ga anders lekker naar m.nl, daar zijn alle marokkanen swasa en arabieren
ik hoef die soort niet
 
14 apr 2011
715
20
kunnen we @topic blijven? geen ruzie maken over arabieren of berbers.

Elisa je zou de admin moeten vragen waarom hij voor berbers heeft gekozen maar is vrij logisch denk ik. want voor marokkanen zijn al heel veel websites beschikbaar.
 
7 feb 2011
823
10
waarom praat je opeens over oude racisten en onbekenden??

deze website heeft berbers als doelgroep. klaar. punt. uit.
heeft niks met racisme te maken ofzo. ga anders lekker naar m.nl, daar zijn alle marokkanen swasa en arabieren
ik hoef die soort niet


Weet jij wat het woord rascist wil zeggen, jouw uitspraak is daar een goed voorbeeld van. Maakt me niet uit wat jij denkt.
Ik ga waar ik wil en zeg wat ik wil. En het is duidelijk dat je maar een klein volume hersens hebt. Volgens mij ben je nog jong
en onwetend.
Maar ja soort zoals jij moet er ook zijn he. Die houden de discussies aan de gang.
 
1 feb 2011
1.382
18
nou ik ken admin en hij zou niemand buitensluiten. hij zegt zelf ook dat iedereen welkom is op deze website. ook arabieren of andere mensen.

alleen is de nadruk gelegd op de berbers.
 
7 feb 2011
823
10
kunnen we @topic blijven? geen ruzie maken over arabieren of berbers.

Elisa je zou de admin moeten vragen waarom hij voor berbers heeft gekozen maar is vrij logisch denk ik. want voor marokkanen zijn al heel veel websites beschikbaar.

Het is niet omdat er staat, forum voor berbers dat ik ' een halfbloed' hier niet mag komen, of een arabier hier niet mag komen, wa is da nu??? fff
 
Bovenaan