Volgens mj is deze site

6 feb 2011
13.473
66
Qeh kom je er nu pas achter. Deze site is zelfs beter dan ********** ... DEZE SITE IS BETER DAN GOOGLE.NL!
Zo is het! We Are The Best! Rkempo Aaan de Topp! Neshien 'd imazighen 'd arifff porroooooo!!!
 
16 apr 2011
6.315
77
Qeh kom je er nu pas achter. Deze site is zelfs beter dan ********** ... DEZE SITE IS BETER DAN GOOGLE.NL!
Zo is het! We Are The Best! Rkempo Aaan de Topp! Neshien 'd imazighen 'd arifff porroooooo!!!

hahahahahaha, deze site is be3da levendig! Maar Aitwayagher.nl is dood... En ********** is een website waar men zich bezog houdt met zwartmakerij!!
Dan heb je wajow.com, maar dat is alleen voor muziek en dan als je een verzoek hebt dan helpen je ze niet eens!! hahaha

RKEMPO.NL :

you-da-bomb.gif
 
S

Samir

Guest
hahah omi ite3zjibakom rkempo.nl, mayemi wateqem reclame op andere sites hahah zied overal link naar rkempo plaatsen zodat het hier vol gaat lopen haha
 
16 apr 2011
6.315
77
hhahahahahahahah, je hebt wel gelijk.. zolang er geen zwartmakers bijzitten vind ik het goed..
Ik ga nu reclame voor je maken!!!
 
6 feb 2011
13.473
66
hahah omi ite3zjibakom rkempo.nl, mayemi wateqem reclame op andere sites hahah zied overal link naar rkempo plaatsen zodat het hier vol gaat lopen haha

In februari heb ik dat honderden keren gedaan. Walakin na 1 keer dwalen ze weer af. En een kleine groep is handiger.
Je kent elkaar meer enzo, een vast groepje dat altijd komt!
 
16 apr 2011
6.315
77
hahah omi ite3zjibakom rkempo.nl, mayemi wateqem reclame op andere sites hahah zied overal link naar rkempo plaatsen zodat het hier vol gaat lopen haha

Ik heb op een paar website's reclame voor je gemaakt!!! Dus we zien wel of het zal gaan vollopen...
 
6 feb 2011
13.473
66
Na een keer dwalen ze af.. Ik d8 eerst ook jaa nu gaat het leuk worden op die site zijn leuke mensen. Walakin na een keer gaan ze weer weg.
 
16 apr 2011
6.315
77
Na een keer dwalen ze af.. Ik d8 eerst ook jaa nu gaat het leuk worden op die site zijn leuke mensen. Walakin na een keer gaan ze weer weg.

Me3lish... zoals je eerder zei; een kleine, vaste, bekende groepje is beter.. Je gaat elkaar beter leren kennen en je bouwt toch een bepaald band op met elkaar....

Ja toch???
 
16 apr 2011
6.315
77
OMG ben verbannen op aitwayagher.nl... Voor altijd hahaha, puur omdat ik reclame heb gemaakt voor deze site!!! wuahahahahhahhahahahahahaha
 
Bovenaan