Spelletje: Ik ga op vakantie en ik neem mee:

16 apr 2011
6.315
77
Jullie kennen vast allemaal het spelletje.. Je zegt ik ga op vakantie en ik neenm mee en moet alles opnoemen wat al voor jou ik opgenoemd.

Ik zal beginnen... Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn moeder

De volgende zegt dus ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder en ... en zo gaan we door en door en door......
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder mijn koranboekje mijn koffer en mijn paspoort en chocolade
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder mijn koranboekje mijn koffer en mijn paspoort en chocolade

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, mijn koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocolade en geld
 
4 feb 2011
3.250
18
ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld ,kleine koelbox en mijn cd's met regeda en een cd-speler
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld ,kleine koelbox en mijn cd's met regeda en een cd-speler en mijn tell
 
5 feb 2011
723
8
ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell en Sara.
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell en Sara. en hansje
 
16 apr 2011
6.315
77
ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell en Sara. en hansje

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd's met regeda en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje en shampoo.
 
14 mrt 2011
35
1
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo en mijn fotocamera
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep, mijn teloplader
 
Bovenaan