Jongen uit brussel vermist!!!!!!!

16 apr 2011
6.315
77
Las net deze oproep op ********** over een jongen die vermist wordt uit Brussel en besloot op hier te plaatsen mss heeft iemand m gezien of weet iemand mss waar hij op dit moment is???


Neef vermist, dua aub dat er niets ergs is gebeurd.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hoor net van me moeder dat me neef sinds vorige week woensdag niet meer gezien is.

Hij is wonend in Brussel, hij was op bezoek bij me oom in NL. Daarna zou hij de trein hebben gepakt, en naar huis toe gaan 'brussel'. Hij had zijn moeder nog aan de lijn dat hij onderweg was. Maar hij is nooit aangekomen.

In nederland is hij niet te vinden, en hier in Belgie ook niet! Ze zijn hem nu aan het zoeken, ik weet niet hoelang dit gaat duren maar ik kan het niet volhouden!!!

Ya allah inchAllah is er niets ergs met hem aan de hand, en inchAllah zal hij ongedeerd thuiskomen.

Deze jongeman is 21jaar!!! Ya Allah kippevel als ik zie wat er allemaal gebeurd!!!


Hij spreekt Berbers/arabisch/Frans


PM ME ALS HIJ JULLIE BEKEND VOORKOMT EN JULLIE HEM NA WOENSDAG 4 MEI HEBBEN GEZIEN IN NL OF BELGIE!!!!

SOUKRAN!!!

Voor foto ga je naar **********

hier is de link: Marokko Community
 
5 feb 2011
8.897
38
Is heel erg! De neef van mijn moeder was tijdje terug ook vermist. Dat was toen hij terug kwam uit Marokko met de bus. Goh het waren 3 moeilijke weken vooral voor zijn ouders. Alhamdolilah is hij goed en wel aangekomen!

Ik wens zijn familie veer sbar toe, Inshallah dat hij ook teruggevonden zal worden!
 
16 apr 2011
6.315
77
oow dat is ook een vreselijke tijd voor jullie zijn geweest...

waar was hij al die tijd als ik vragen mag??

volgens mij had ik die verhaal ook gehoort of gelezen op **********
 
5 feb 2011
8.897
38
uhm nou het zat zo.. die bus was zeg maar aangekomen maar hij was er op dat moment nog niet. dus bus vertrok zonder hem. Maar zijn ouders konden hem niet bereiken omdat zijn tel in zijn tas zat die mee was gegaan met de bus. Dus ook zijn papieren. Hij was dus al die tijd in Spanje maar die agenten daar enzo vroegen om papieren die hij niet bij had. Na al die tijd wachten daar hebben ze hem toch kunnen helpen en heeft hij het num doorgegeven van zijn vader. Zijn vader werd gebeld en hij kwam samen met zijn broer helemaal naar Spanje toe met de auto en haalde hem op. Zijn spullen die met de bus mee waren zijn nog steeds niet gevonden. Dus heeft hij alles opnieuw moeten laten maken.
 
16 apr 2011
6.315
77
uhm nou het zat zo.. die bus was zeg maar aangekomen maar hij was er op dat moment nog niet. dus bus vertrok zonder hem. Maar zijn ouders konden hem niet bereiken omdat zijn tel in zijn tas zat die mee was gegaan met de bus. Dus ook zijn papieren. Hij was dus al die tijd in Spanje maar die agenten daar enzo vroegen om papieren die hij niet bij had. Na al die tijd wachten daar hebben ze hem toch kunnen helpen en heeft hij het num doorgegeven van zijn vader. Zijn vader werd gebeld en hij kwam samen met zijn broer helemaal naar Spanje toe met de auto en haalde hem op. Zijn spullen die met de bus mee waren zijn nog steeds niet gevonden. Dus heeft hij alles opnieuw moeten laten maken.



Ooh wat erg zeg... wat zou het het moelijk hebben gehad!!! Ik denk dat die spullen door iemand anders zijn meegenomen...
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik lees NET dat hij terecht is!!! Zijn nicht heeft laten weten dat hij vast zit in Duitsland!!!
 
16 apr 2011
6.315
77
Voor zover ik weet wel ja!!!

Samir moet deze topic nu eigenlijk sluiten, of een andere mod die het kan!!!!
 
Bovenaan