Bericht bewerken.

13 mei 2011
385
2
Het irriteert me dat je maar 1 x je bericht kan bewerken. Het zou fijner zijn als dat vaker kan.
 
S

Samir

Guest
je kunt je bericht niet maar 1 x bewerken. je kunt je bericht oneindig vaak bewerken. zelfs 1000 keer bewerken. Alleen is er wel een tijdslimiet. Na een half uur kun je een bericht niet meer bewerken. Dat wordt gebruikt door de meeste websites ter bescherming. Zodat mensen niet nader hand nog hun berichten gaan bewerken en dingen gaan veranderen zodat een topic niet meer klopt.
 
13 mei 2011
385
2
Neehoor. Ik had mijn bericht op 14 mei 2011 om 16:09 bewerkt. De Dag daarna heb ik nog een keer gekeken, zag ik nergens waar ik het weer kan bewerken en volgensmij is dat overal bij mij?
 
16 apr 2011
6.315
77
je kunt je bericht niet maar 1 x bewerken. je kunt je bericht oneindig vaak bewerken. zelfs 1000 keer bewerken. Alleen is er wel een tijdslimiet. Na een half uur kun je een bericht niet meer bewerken. Dat wordt gebruikt door de meeste websites ter bescherming. Zodat mensen niet nader hand nog hun berichten gaan bewerken en dingen gaan veranderen zodat een topic niet meer klopt.

Snap de logica hier achter niet......
 
23 okt 2011
3.236
175
je kunt je bericht niet maar 1 x bewerken. je kunt je bericht oneindig vaak bewerken. zelfs 1000 keer bewerken. Alleen is er wel een tijdslimiet. Na een half uur kun je een bericht niet meer bewerken. Dat wordt gebruikt door de meeste websites ter bescherming. Zodat mensen niet nader hand nog hun berichten gaan bewerken en dingen gaan veranderen zodat een topic niet meer klopt.

op deze manier is de site eigenaar verantwoordelijk voor de inhoud van et forum...
deze manier zal alleen werken als alle berichten in die tijdslimiet worden gecontroleerd op (wat niet mag)
 
Bovenaan