Vakantie? Ramadan! Nador! Zomer2011?!

19 mei 2011
2.542
50
salam aleikom,

wie gaan er deze zomer naar nador insha'allah naar nador..!
Wie gaj zoemen dini chen oessan nig arendan jekmer...

nesh 3amas wazoemeg 3aad diermegrib.. wie zoemen dieni chen noesoe9as? Mamesh ites3oed?
Nesh aba3da 9at 3ayaneg adzoemeg di thamath inoe insha'allah!!:banana:
 
1 feb 2011
1.382
18
ramadan in nador is een hel denk ik haha maar dat is alleen omdat we t niet gewend zijn. want eigenlijk is het daar veel leuker met een islamitische sfeer. en in de avond lekkr naar buiten naar corniche
 
S

Samir

Guest
ik ga zeker in de zomervakantie naar nador, heerlijk vind ik nador!
 
19 mei 2011
2.542
50
@ Salima: Ja dat lijk me echt geweldig die islamitische sfeer... ik kan echt niet wachten.. en samen met de hele familie bidden in de moskee.. Geweldig!:D

@ Samir: ja toch!! lijkt me ontzettend leuk!!:D
 
24 mei 2011
3
0
Ja ik denk dat het vasten in Marokko of andere Islamitische landen veel gemakkelijker is dan in Europese landen!
ik denk gewoon dat het overdag heel saai moet zijn.
Ik moet zeggen dat ik vasten erg mis! Ik ben helaas een nierpatiente en ik moet constant water drinken en medicatie nemen, dus met andere woorden, voor mij is het verboden om mee te doen aan Ramadan. ik voel mij in die maand buiten gesloten. en sommige mensen kunnen echt agressief uit de hoek komen, als ze mij zien met een fles water tijdens de Ramadan, mij voor het vuilste van het straat noemen, zonder echt te weten wat de reden is, ik vindt dat schandalig!
 
7 feb 2011
823
10
Ja ik denk dat het vasten in Marokko of andere Islamitische landen veel gemakkelijker is dan in Europese landen!
ik denk gewoon dat het overdag heel saai moet zijn.
Ik moet zeggen dat ik vasten erg mis! Ik ben helaas een nierpatiente en ik moet constant water drinken en medicatie nemen, dus met andere woorden, voor mij is het verboden om mee te doen aan Ramadan. ik voel mij in die maand buiten gesloten. en sommige mensen kunnen echt agressief uit de hoek komen, als ze mij zien met een fles water tijdens de Ramadan, mij voor het vuilste van het straat noemen, zonder echt te weten wat de reden is, ik vindt dat schandalig!

Trek het je niet aan. Lah i shafiek
 
Bovenaan