Oh samir oftwel admin waar ben je

S

Samir

Guest
jaa bix, heb je mij nodig?

of moet ik de proxy-access uitschakelen? ik ga er volgende week wel ff werk van maken amsterdammer
 
S

Samir

Guest
kijk ik ga je uitleggen bix

Een proxy server is een tussenstation tussen jouw eigen computer en de rest van het internet. Wanneer je gebruik maakt van een proxy server, wordt je eigen IP adres adres afgeschermd voor de websites die jezelf bezoekt. De websites krijgen dan alleen het IP adres van de proxy server door.

De proxy server kent jouw eigen IP adres natuurlijk wel, omdat de proxy server internetverkeer naar jouw eigen computer stuurt. Aangezien er bij een chat een intensiteit voor open proxys is ingebouwd, zoals bij de meeste irc-servers, is een dubbelwerking (je ip die naar de proxy wordt gestuurd, wordt als dedicated proxy-check gekoppeld aan de inhoud die jij verzend naar de chat. als ik geen toegang verleen aan deze open proxy access-rules, zul jij geen toegang meer krijgen omdat je dan inhoud verzend met een dubbel ip.

fehmed nigh?

mohiem, je zou iets beters moeten verzinnen om undercover te blijven.
 

bix

20 mei 2011
386
2
samir, het spijt mij oprecht van alles wat ik ooit heb gedaan dus wilt u dan zo vriendelijk mijn ban op mijn eigen ip adres willen verwijderen zodat ik hier een leuke gezellige chat en forum tegen moet kan hebben met de andere leden?
 
Bovenaan