Domme inbreker verraden door restjes macaroni

7 feb 2011
3.853
51
Een inbreker heeft zichzelf woensdagavond in Rotterdam verraden door restjes macaroni op zijn mondhoeken.

Dat meldt de politie donderdag. Een makelaar die rond 22.00 uur een te koop staande woning aan de Gordelweg wilde binnengaan, ontdekte dat er was ingebroken. Agenten troffen in de woning een aantal matrassen, een tv en een magnetron. Daarin stond een bakje macaroni.

Tijdens het onderzoek in de woning zagen agenten een man naar binnen gluren. Toen ze hem aanspraken viel het ze op dat hij oranje mondhoeken had. Omdat het volgens de politie 'zeer aannemelijk' was dat dit door het eten van de macaroni kwam, werd de 26-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden.


(NOVUM)
 
7 feb 2011
3.853
51
Zeker well of a rif was jij dat gewooon

haha ja ik was het ik wou naar de koelkast gaan omdat mijn koelkast gestolen is door ouafa dus opeens zag ik macaroni klaar staan en toen at ik die op.
en nu ben ik weer thuis ze hebben mij nu vrijgelaten. ze zijn nu opzoek naar ouafa de koelkasten dief hahaha.
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahaha ze is bij mijjj ze steelt ook altijd alles van mij dus ga ik haar aangeven !
haha ja ik was het ik wou naar de koelkast gaan omdat mijn koelkast gestolen is door ouafa dus opeens zag ik macaroni klaar staan en toen at ik die op.
en nu ben ik weer thuis ze hebben mij nu vrijgelaten. ze zijn nu opzoek naar ouafa de koelkasten dief hahaha.
 
Bovenaan