Van niets naar iets ♥

13 mei 2011
385
2
♥ Sinds de dag dat ik jou leerde kennen, had jij mij in jouw macht.
En waar we nu staan, is iets wat we beide nooit hadden verwacht.
Met de tijd leerden we elkaar kennen en kwamen we beetje bij beetje alles over elkaar te weten.
Het was altijd Jij die me op m’n plekje zet
We corrigeerde elkaar net alsof we elkaar jarenlang kende en het was altijd jij die me uiteindelijk met een lach verwende.
Ik kan je nu vertrouwen en wist dat als ik met iets zat altijd op jou zou kunnen bouwen.
Er viel met jou altijd wat te beleven en omdat je zo een goede vriend was ben ik zòveel om je gaan geven..
Jij bent degene die altijd voor me klaar staat.. Iets wat nooit in m’n gedachten vergaat.
We steunen elkaar in goede & slechte tijden.
want we wisten beide wat we dachten en deden er alles aan om de pijn te verzachten.
We lachten om de kleinste en gekste dingen.
En langzaam maar zeker wist je mijn hartje binnen te dringen.
Tot op een dag jij je gevoelens verklaarden en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar er schiette op dat moment van alles door me heen.
En dat mijn gevoelens wederzijds zijn dat is iets wat ik van harte oprecht meen.
Onze hechte Vriendschap had plaats gemaakt voor onoverwinnelijke Liefde!
En vergeet niet;
Wanneer waardering je ontbreekt en ongemak z’n schuld bekent,onthoud dan dat geen woorden kunnen zeggen dat jij m’n alles bent. ♥
 
5 mrt 2011
6.164
21
Niceee uppp
♥ Sinds de dag dat ik jou leerde kennen, had jij mij in jouw macht.
En waar we nu staan, is iets wat we beide nooit hadden verwacht.
Met de tijd leerden we elkaar kennen en kwamen we beetje bij beetje alles over elkaar te weten.
Het was altijd Jij die me op m’n plekje zet
We corrigeerde elkaar net alsof we elkaar jarenlang kende en het was altijd jij die me uiteindelijk met een lach verwende.
Ik kan je nu vertrouwen en wist dat als ik met iets zat altijd op jou zou kunnen bouwen.
Er viel met jou altijd wat te beleven en omdat je zo een goede vriend was ben ik zòveel om je gaan geven..
Jij bent degene die altijd voor me klaar staat.. Iets wat nooit in m’n gedachten vergaat.
We steunen elkaar in goede & slechte tijden.
want we wisten beide wat we dachten en deden er alles aan om de pijn te verzachten.
We lachten om de kleinste en gekste dingen.
En langzaam maar zeker wist je mijn hartje binnen te dringen.
Tot op een dag jij je gevoelens verklaarden en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar er schiette op dat moment van alles door me heen.
En dat mijn gevoelens wederzijds zijn dat is iets wat ik van harte oprecht meen.
Onze hechte Vriendschap had plaats gemaakt voor onoverwinnelijke Liefde!
En vergeet niet;
Wanneer waardering je ontbreekt en ongemak z’n schuld bekent,onthoud dan dat geen woorden kunnen zeggen dat jij m’n alles bent. ♥
 
Bovenaan