Dan maar ik ook..

23 mei 2011
1.992
17
a'Salaamou 3alaykoum!

Aangezien er om gevraagd is zal ik mezelf ook maar eens 'voorstellen' :p

Ben alweer 23 jaartjes oud, gaat de goede kant op hè haha. Maar Alhamdollilaah hoort er allemaal bij. Kom uit de omg van Utrecht, Midden NL dus.

Ben een thawayaghetcc, dus omgeving Alhoceima (aith abdellah om het maar ff te benoemen).

Studeer nog en werk ernaast (bijbaantje dan wel maar goed, rkhedhmeth is rkhedhmeth nigh lla :D)

Nou dat was het dan wel denk ik, genoeg info neergezeg denk ik!
 
23 mei 2011
1.992
17
Dank jullie wel! :D

Ben benieuwd naar de site.. nog een beetje interessant hier?
 
14 apr 2011
715
20
jaa ik vind het hier wel gezellig, leuker dan andere forums. het is wel nieuw, dus allemaal ons steentjes bijdragen en groot maken :)
 
16 apr 2011
6.315
77
Welkom a aitwayaghest ene3!!!
Ik ben ben zelf ook een aitwayagher!!! Deze forum is echt heel anders dan andere...
Er is geen sprake van zwartmakerij of leedvermaak.... Je zult het vanzelf merken!!!

Nogmaals welkom aan boord awetchma!!!
 
6 feb 2011
11.252
91
a'Salaamou 3alaykoum!

Aangezien er om gevraagd is zal ik mezelf ook maar eens 'voorstellen' :p

Ben alweer 23 jaartjes oud, gaat de goede kant op hè haha. Maar Alhamdollilaah hoort er allemaal bij. Kom uit de omg van Utrecht, Midden NL dus.

Ben een thawayaghetcc, dus omgeving Alhoceima (aith abdellah om het maar ff te benoemen).

Studeer nog en werk ernaast (bijbaantje dan wel maar goed, rkhedhmeth is rkhedhmeth nigh lla :D)

Nou dat was het dan wel denk ik, genoeg info neergezeg denk ik!

hehe eindelijk iemand van bni abdellah voelde me hier echt eenzaam op deze site

van welke dchar
 
23 mei 2011
1.992
17

Welkompjes ...!!

Thanks dame en heer!

Welkom a aitwayaghest ene3!!!
Ik ben ben zelf ook een aitwayagher!!! Deze forum is echt heel anders dan andere...
Er is geen sprake van zwartmakerij of leedvermaak.... Je zult het vanzelf merken!!!

Nogmaals welkom aan boord awetchma!!!

Dank je a wetccma hanou :p
Ah oké dan, ja ik kijk het wel ff aan. Miss omdat het nog nieuw is en kleinschalig. Laten we houden dat et zo blijft..

hehe eindelijk iemand van bni abdellah voelde me hier echt eenzaam op deze site

van welke dchar
Haha eenzaam? Magha ccem? Ik zag in zo'n topic waar gevraagd werd waar je vandaan komt wel wat mensen reageren die van aith abdellah zijn..
Dus zo alleen ben je toch nie?
 
Bovenaan