Ouafa & Elisa1

16 apr 2011
6.315
77
Wa Salaam Aleikoum dame's


Dit is een topic voor Ouafa en Elisa1.. hoe je over mij denkt en wat je van mij vind is tot daar aan toe.. Maar ik wil wel mijn excuses aanbieden als ik jullie iets heb aangedaan als ik het nooit gemeen bedoelt of wat dan ook..
Ik wil geen r3mosajeth met Allah (swt), mocht ik jullie toch aangedaan hebben, dan zal HIJ mij daarvoor straffen..

Dit is geen schijnheilige gedoe of iets in die richting... ik meen het oprecht en vanuit de grond van mijn hart. We zijn allemaal volwassen en ik vind niet dat we om iets onbenulligs ruzie moeten maken en elkaar voor van alles en nog wat verwijten.

Mag je mij niet dan is het goed, mag je mij wel is het ook goed.. Mohiem van mijn kant zal ik me niet meer negatief uitlaten...

Wa Aleikoum Salaam
 
4 feb 2011
3.250
18
Ik aanvaard niks , je probeert nu het engeltje uit te halen , doen alsof je niks hebt gezegd , doen alsof je niks hebt uitgelokt
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik aanvaard niks , je probeert nu het engeltje uit te halen , doen alsof je niks hebt gezegd , doen alsof je niks hebt uitgelokt

Nogmaals of je iets aanvaard of niets moet je voor jezelf bepalen.. Ik ben geen engel en ik zeg niet dat ik heilig ben of what ever.... Ik ben volwassen en heb geen zin om als een kleuter op te stellen of iets in die richting.. Maak me maar uit voor wat jij wilt, maar ik doe daar niet aan mee....
 
4 feb 2011
3.250
18
Nogmaals of je iets aanvaard of niets moet je voor jezelf bepalen.. Ik ben geen engel en ik zeg niet dat ik heilig ben of what ever.... Ik ben volwassen en heb geen zin om als een kleuter op te stellen of iets in die richting.. Maak me maar uit voor wat jij wilt, maar ik doe daar niet aan mee....


Kom op zeg , jij begon met je kinderachtigheid , met je aandacht topics kom hier niet heilig doen , je wilt gewoon day hier iedereen je mag ,
en ik mag je niet FACE IT !
 
16 apr 2011
6.315
77
Kom op zeg , jij begon met je kinderachtigheid , met je aandacht topics kom hier niet heilig doen , je wilt gewoon day hier iedereen je mag ,
en ik mag je niet FACE IT !

Neej meid, ik wil niets... Mag je mij is dat okay, mag je mij niet dan is dat ook okay... Heilig? Nogmaals, ik kom hier absoluut niet heilig doen!!
 
4 feb 2011
3.250
18
Kom op joh ik zie het wel wat wil je bereiken met deze topic? Dat je niks hebt gedaan en dat ik en ELISA de slechterikken zijn
 
16 apr 2011
6.315
77
Neej dat zie je verkeerd, wil absoluut niet dat je slecht overkomt.... Ik zeg tog dat ik ben begonnen en fout zat???

Mohiem ik heb mijn excuses, als je het accepteert is het goed, accepteer je het niet dan is het ook goed!!
 
16 apr 2011
6.315
77
Moet ik nu met mijn reactie's rekening met jou moet houden of jij er wel of niet aan zult irriteren?????
 
Bovenaan