Homo

7 feb 2011
823
10
:bom: Weet je hoeveel marokkaanse mannen homo zijn???
Woelah heb vandaag met een collega gesproken en hij vertelde me zijn hele levensverhaal. Hij is zelf ook homoseksueel, en al zijn ex vriendjes zijn allemaal marokkaanse homo' s, de ene heet Zohir, de andere Mohamed, de ander Nabil. Hij vertelde me dat hij onlangs nog met een vriend van hem ging eten, een getrouwde marokkaan met 4kinderen LAISTER. Ze bellen en smsen voortdurend en plagen elkaar enzo, ik lachte tegen mijn collega en in mezelf dacht ik tfoe tfoe tfoe zamer homo tfoe,
Die marokkaan over wie hij het had heet dus Mohamed en werkt bij de politie. Mijn collega verteld dat hij een mooie man is, hij lijkt heel serieus, goed gebouwd en groot, beetje macho. Als je zo n marokkaan op straat tegen komt dan zou je eerder respect hebben ipv te denken ohh die is homo. Tfoe ik walg ervan jeg... Tegenwoordig hoor je dat meer en meer, marokkanen die homo zijn...:mad:
Wat heeft hun doen bekeren naar het ander geslacht?
 
23 mei 2011
1.992
17
Grootste homo gemeenschap is onder de Marokkanen. IS echt zo, was onderzoek naar gedaan! :eek:
 
7 feb 2011
823
10
Hhahahah en dan doen ze zahma stoer op straat en versieren enzo, terwijl hij in zijn eigen aan een penis denkt tfoe ela hypocrieten....
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahaha maar klopt idd.. heb zelf een marokkaanse homo tov mij wonen.. maar hij doet nog geheimzinnig voor zn ouders/vrienden en fam haha maar ja je kunt t zo zien.
 
Bovenaan