Hard

7 feb 2011
823
10
Ik ga jullie iets vertellen maar niet gaaf gaan doen en zahma zeggen iewwww tfoe ofzo he....?! ok?!

Ik heb al drie dagen harde buik, ik ga naar toilet maar er wilt niets uitkomen, ik pers zooooo:mad: hard en er komt soms iets piepen en die gaat terug naar binnen. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Heeft iemand misschien wat raad voor me.....:mad:
 
6 feb 2011
11.252
91
ik heb het ook vaak gehad echt pijnlijk
ik heb asperientjes genomen
en warme kruik in me bed en op me buik gaan liggen
 
7 feb 2011
823
10
warme kruik dat ga ik eens proberen, dat doet de kak smelten ofzo???
hahaha
 
3 feb 2011
2.199
34
ELISA, haha da had ik ook vroeger, ik ging naar de dokter, kreeg ik daarvoor een medicijn, moet je in je ass spuiten, en dan opgeven moment na 5 minuten moet je zo nodig naar de toilet. Komt alles er uit, .. haha iknow Goor maarjah beste keus.
 
7 feb 2011
823
10
ja laxeermiddel heb ik al geprobeerd, maar het is zo heshma om naar dokter te gaan en te zeggen ik ben geconstipeerd hahahhaha.
Ik zal beginnen met de warme waterkruik en als er nog niets uitkomt dan ga ik maandag naar dokter of naar apotheek...
ajaw rwina ahhahah
 
23 mei 2011
1.992
17
ja laxeermiddel heb ik al geprobeerd, maar het is zo heshma om naar dokter te gaan en te zeggen ik ben geconstipeerd hahahhaha.
Ik zal beginnen met de warme waterkruik en als er nog niets uitkomt dan ga ik maandag naar dokter of naar apotheek...
ajaw rwina ahhahah

Je moest eens weten wat een dokter allemaal hoort of te zien krijgt!
Het is nie goed om er lang mee te zitten wordt alleen maar erger dan.
 
Bovenaan