Zo krijg ik mijn ouders boos..

5 feb 2011
723
8
Papa,

Als je onze kraan dicht doet, dan hoor je zeg maar in de plafond zo van de waterleiding zo ''DOEF'', moet je ook eens proberen.
Als je de kraan zo open, dicht, open, dicht doet, hoor je het zeg maar zo achter elkaar, "DOEF, DOEF, DOEF, DOEF", en om dat kan me vader goed boos worden!

Of als ik heel hard op de licht schakelaar druk, tot je zo heel hard ''PATS'' hoort, dan wordt me vader ook boos...

Mama:
Als ik na het eten, kaas of boter of pindakaas zonder deksel open laat en weg ga, dan wordt ze pas boos!, of als ik de lichten aan laat van verschillende kamers waar ik ben geweest terwijl niemand er in zit.
Of als ik me broertje sla :S :confused:
 
7 feb 2011
823
10
vroeger kapot lachen, altijd als er mensen kwamen dan kregen mijn broers zussen en ik honger. Dan legt mijn ma zo eten op tafel en dan stormen wij met zn allen op de koeken, mijn ma werd altijd ma3seb, maar niemand die in de richting van mijn ma keek want anders kregen we de boze blik, hansje jij weet welke ik bedoel. Dus wij namen snel koek en liepen weg, maar als bezoek weg was, rwina dat wij kregen ahhaha
 
3 feb 2011
2.199
34
Bij mij vaak als ik de buiten deur open laat, wordt me vader boos, zeg die SHEDDD LBEBBB ..

& Moeder als ik me bed niet opmaak, en me kamer niet opruim.
 
23 mei 2011
1.992
17
Hahaha lichten overal aanlaten, doe je echt onbewust.

Hard praten kunnen ze absoluut niet tegen. Of als je zegt dat ze iets fouts doen! Zoooo nooit doen
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahaha met dat kraan doet mn zusje vaak oeff hahaha mn moeder en vader worden dan boos hahahaha

Mn vader:

Als de tv aan staat terwijl niemand kijkt.
Als je veeeeeeel te lang onder de douche staat terwijl hij ook nog moet douchen
Als ik ruzie maak met mn zusje

Mn Moeder:

Als de tv veel te hard aanstaat
Als de afstandsbediening kwijt is haha
Wanneer ik een nieuw pakje smeerkaas open terwijl er al net eentje is geopend
 
23 mei 2011
1.992
17
vroeger kapot lachen, altijd als er mensen kwamen dan kregen mijn broers zussen en ik honger. Dan legt mijn ma zo eten op tafel en dan stormen wij met zn allen op de koeken, mijn ma werd altijd ma3seb, maar niemand die in de richting van mijn ma keek want anders kregen we de boze blik, hansje jij weet welke ik bedoel. Dus wij namen snel koek en liepen weg, maar als bezoek weg was, rwina dat wij kregen ahhaha

Hahahaha '' alsof jullie dat nog nooit gegeten hebben'' dat hoor je dan als die mensen weg zijn.
 
5 feb 2011
723
8
ahahahahaahahhahaha wollah alles komt me bekend voor, en elisa jaaa ik weet welke je bedoeld hahahahahhaahah strekke!
 
3 feb 2011
2.199
34
Hahahaha met dat kraan doet mn zusje vaak oeff hahaha mn moeder en vader worden dan boos hahahaha

Mn vader:

Als de tv aan staat terwijl niemand kijkt.
Als je veeeeeeel te lang onder de douche staat terwijl hij ook nog moet douchen
Als ik ruzie maak met mn zusje

Mn Moeder:

Als de tv veel te hard aanstaat
Als de afstandsbediening kwijt is haha
Wanneer ik een nieuw pakje smeerkaas open terwijl er al net eentje is geopend


hahaha samiraatje dat is ook by my dat pakje open doet terwijl er al eentje open is, maar het ergste, als me ouders boodschappen doen, moet ik alles open maken en proeven of eten .. dan worden ze boos.
 
7 feb 2011
823
10
mijn vader haat het als wij thuis onderling nederlands praten, hij zegt die vieze taal niet praten hier hahahahah, en als we in marokko zijn dan wilt mijn pa zahma laten zien dat hij nederlands kan, je weet wel gebroken niederlandsh, dan zeggen wij: Papa geen nederlands hier he hahahha.... hij word kwaad hahaha
 
5 feb 2011
723
8
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ME VADER IS EGT GRAPPIG WOLLAH, ik keek net in de leiding kast, die kast maakt NOOIT iemand open, ik wou kijken waar het geluidje vandaan kwam, wat zie ik daar? CHIPS! die me vader altijd mee neemt naar zen werk! hahahahaha wollah ik moest kapot lache
 
5 feb 2011
8.897
38
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ME VADER IS EGT GRAPPIG WOLLAH, ik keek net in de leiding kast, die kast maakt NOOIT iemand open, ik wou kijken waar het geluidje vandaan kwam, wat zie ik daar? CHIPS! die me vader altijd mee neemt naar zen werk! hahahahaha wollah ik moest kapot lache

Hahahaha echt goeie verstopplaats !
 
Bovenaan